An nou, linkuri noi

Am trecut în noul an cu bine, sînt încă funcţional în ciuda unor săptămîni pline pînă la refuz. N-am avut timp să scriu aici, dar asta nu înseamnă că n-o voi face în curînd. Cum spun americanii, stay tuned! Plănuiesc o recenzie la mult discutata carte a lui Ion Manolescu – Derapaj. Nu voi mai scrie, în schimb, despre Almanahul Science Fiction editat de Helion: judecata făcută pe baza lecturii cuprinsului a fost prea blîndă şi, în general, consider că nu merită să scriu decît despre lucrurile demne de interes. Categorie în care numita publicaţie nu se încadrează. Voi face, probabil, şi o retrospectivă a anului 2006 în planul literaturilor F&SF. Voi povesti cîte ceva despre planurile pe care le am pentru 2007… Pentru asta, însă, ar trebui să am mai mult timp, un articol deficitar, din păcate.
Şi cum s-a înnoit anul, iar în blogosferă se practică renovările şi transferurile (Marian Coman şi Mike Haulică au trecut de pe Weblog pe WordPress, Jeff VanderMeer şi-a deschis un blog paralel pe MySpace, prea mulţi pentru a-i menţiona nominal şi-au schimbat faţa blogurilor etc), m-am gîndit să-mi reînnoiesc, la rîndul meu, lista de linkuri. Am şters cîteva adrese din cele vechi, după criteriul numărului de vizite pe care le fac eu însumi pe acele plaiuri, am adăugat altele, descoperite între timp, am modificat unele adrese… Prin urmare, iată îndemnul meu: nu ezitaţi să daţi o raită la adresele din această listă! Sînt multe lucruri interesante de văzut, de citit.
Un gând despre &8222;An nou, linkuri noi&8221;

Lasă un răspuns

