CINA CEA DE VINERI

Kolonelul a stîrnit în urmă cu aproximativ o săptămînă o adevărată furtună în blogosferă, lansînd o leapşă pe cît de pasionantă, pe-atît de mîrşavă, provocîndu-ne să ne afişăm în public potolul fotografiat. În acest răstimp, am plîns adesea şi-am salivat intens asupra tastaturii şi, meanwhile, am copt în minte gînduri negre de răzbunare. Am lovit eu însumi în cîteva rînduri, ba cu o porţie pe jumătate mîncată de lasagna a la Big Bad Bear, ba cu pîrjoalele cu cartofi noi, am izbit sub centură cu micii la tigaie şi cu grătarul plin de membre de galinacee tinere. Lovitura de graţie va veni însă în această seară, cu o cină completă pregătită în comun cu Beautiful Bad Bear, frumoasa şi gospodina-mi consoartă (de fapt, contribuţia mea a fost minimă: am făcut o maioneză, am cumpărat ingrediente şi alte alea, am degustat).
Aşadar, ladies and gentlemen, fellow bloggers, allow me to introduce you to… the Big Bad Bear’s Friday Dinner for Sister-in-Law’s family weekly visit (click pe imagini pentru o mai bună vizionare):

1. Curry Mayonnaise. Specialitate Big Bad Bear. Conţine: orez, castraveţi cruzi, ardei graşi, şuncă presată (sau chiar parizer). Orezul se fierbe, celelalte se taie cubuleţe. Se adaugă o maioneză cît mai uşoară, se condimentează după gust cu curry, sare şi piper şi se serveşte după un sejur la frigider de cel puţin o jumătate de oră. Contrar altor preparate cu maioneză, curry-ul mayonnaise nu cade greu la stomac. Poate fi servit ca aperitiv la o cină mai amplă.

2. Gulasch unguresc cu cartofi noi. Aici n-am să dau reţeta completă, vă voi spune doar că-i vorba de ceafă de porc tăiată cubuleţe şi epurată de orice urmă de grăsime, oarece usturoi, pătrunjel şi leuştean, un pic de sare, iar sosul acela e saturat de boia şi că încă n-am întîlnit pe cineva care să nu fi fost îndrăgostit de această specialitate a gospodinei Beautiful Bad Bear şi, par consequence, de Beautiful Bad Bear.
Cartofii noi se prepară simplu. Se căleşte în cîteva picături de ulei oarece ceapă tăiată cubuleţe, cînd s-a rumenit destul se îneacă în apă, se adaugă cartofii tăiaţi în bucăţi măricele, se lasă să fiarbă şi, cînd încep să se înmoaie, se adaugă o mînă de pătrunjel tăiat mărunt-mărunt. Condimente: boia, sare (nu exageraţi), piper.

3. Căpşuni proaspete. Aici, singurul aport al familiei Big Bad Bear e legat de spălarea căpşunilor. Probabil le vom servi ca atare, eventual cu un pic de zahăr. Nu simţim nevoia de frişcă ce soir.

Post scriptum et post potolum: dacă am să mor în noaptea asta, am să mor fericit, probabil ducînd cu mine-n mormînt vreo cîţiva rivali morţi de poftă (fundal sonor: hohot de rîs diabolic).

5 gânduri despre &8222;CINA CEA DE VINERI&8221;

  1. hnu, eşti diabolic dar în acelaşi timp extrem de apetisant. Dacă nu aş fi fost bărbat, soţia ta ar fi avut parte de o concurenţă acerbă. Ne băteam pe tine ca chioarele. Eşti un virtuoz culinar, un bucătar de elită şi probabil un mâncău pe măsură. O să asmut hackerii pe tine să-ţi închidă blogul, că a devenit insuportabil.

  2. Multumiri, ma onoratzi. De data asta insa, asa cum spuneam, Beautiful Bad Bear a facut 90% din treaba, asa ca ea merita laudele.
    Miine vor veni iar bunatati, recte o ciorba cu de toate si probabil ceva paste… Mai treceti p-aici!

Lasă un răspuns

