Schimbarea la faţă

Se împlinesc 100 de însemnări pe acest blog. Şi m-am gîndit că-i vremea unei schimbări. Prin urmare, am hotărît să renunţ la platforma Blogger şi să trec pe WordPress, care mi se pare mai flexibilă. Încă sînt la etapa buchisirii instrucţiunilor, a modificării designului. Prin urmare, vă solicit să aveţi un pic de răbdare. O să mă plictisesc repede de joaca de-a WordPressu’. Mai e de notat faptul că în vechea sa înfăţişare, blogul a primit un total de 32541 vizite, începînd cu data inaugurării sale, 16 martie 2006.

Later edit: am reuşit, fără prea mari eforturi, să setez adresa cea veche de aşa manieră încît să-i redirecţioneze automat pe toţi vizitatorii către această pagină. Prin urmare, no need to update your  bookmarks. Just so you know.

11 gânduri despre &8222;Schimbarea la faţă&8221;

  1. felicitari, felicitari. am vazut eu de mai demult dar am uitat sa comentez.

    da’ daca tot ai vazut ce frumos e wordpress… de ce nu faci tu un blog.millenniumpress.ro sau horiaursu.ro?

Lasă un răspuns

