La mulţi ani!

Începutul de februarie mi-e drag tare. Nu doar fiindcă devin acut conştient c-a mai rămas doar o lună pînă cînd, măcar calendaristic, vine, vine primăvara. Ci fiindcă în primele zile ale ultimei luni de iarnă s-au născut două dintre persoanele care-mi sînt cel mai aproape de suflet: pe 1 februarie, prietenul, sfătuitorul, modelul şi mentorul meu, Mike Haulică, şi-a aniversat primii 53 de ani din viaţă, iar pe 2 februarie, cumnata mea cea frumoasă, deşteaptă şi sexy, Stela Surd, a împlinit şi ea o vîrstă. Lui Mike îi datorez clipe de supremă delectare în calitate de cititor. El mi-a fost părtaş şi îndrumător în mai tot ce-am realizat în ultimii ani din punct de vedere profesional. Cumnatei mele, în calitate de biolog, i se datorează în mare măsură cea mai mare împlinire a vieţii mele, Ştefana. Ştiu că pot să contez pe ea întotdeauna pentru un zîmbet şi-o vorbă bună. Deşi n-am uitat să le-o spun prin viu grai, am să le scriu şi-aici urările mele: să fie mereu tot aşa de tineri şi de plini de viaţă, să fie sănătoşi, fericiţi şi prosperi. La mulţi ani, dragilor!
Lasă un răspuns

