Eastercon 2008 (2)

Zile lungi şi pline, vreme atît de schimbătoare încît mă întreb cum de nu-şi pierd londonezii minţile, un hotel într-un cartier liniştit, o convenţie zgomotoasă şi foarte fan-orientedfan-made şi fan-oriented. N-am apucat să văd mai nimic din Londra, în afara reţelei impecabile de transport (subteran sau de suprafaţă). Sperăm în cîteva ore de London by night în seara asta. Personaje stranii aici la convenţie: klingoni, tanti ţîţoase şi grase în veşminte de fairies, elfi nebuni şi graşi, copii îmbrăcaţi în dragoni. Un program respectat la marele fix, BSFA Awards cu Ian McDonald cîştigător (şi căruia i-am luat primul autograf dupa premiere), Neil Gaiman stilat şi amabil si ultraelegant, încîntat de cărţile lui în ediţiile româneşti de la Tritonic, China Miéville într-o vervă nemaipomenită în calitate de orator, discuţii tip panel cu subiecte care chiar au sens, Tanith Lee e cam bătrînă, singura prezenţă feminină demnă de atenţie e o autoare de horror pe nume Paigan Stone, cu nişte ţinute provocator-elegante şi sîni de categorie superioară expuşi cu generozitate dintr-un corset negru cu dantelă roşie, o masquerade la care eram prea obosiţi ca să asistăm pînă la capăt, Geoff Ryman care bîntuie prin holurile Radisson-ului cu doi pakistanezi cambodgieni în trenă, Ian Watson omniprezent, Colin Harvey – foarte simpatic şi dornic să se vadă publicat în Romania, Charlie Stross veşnic zîmbitor şi cu o chelie-bec ce rivalizează cu a lui China (i-am prins într-o poză împreuna şi mi-era teamă că va ieşi supraexpusă!), dealers’ room – tone de cărţi ieftine…

Umblu mereu cu aparatul de fotografiat pregătit (fac poze pentru Locus, remember?), pînă acum am prins cîteva instantanee foarte reuşite cu John Meaney, Charlie Stross, China şi Neil, Cory, Patrick Nielsen Hayden, Christopher Priest, Rog Peyton, Tanith Lee, Ian McDonald, Ryman… Sper să iasă destul de bine. Mai încolo, cînd voi avea acces la net la discreţie, le voi linkui de-aici.

Neil şi Martin Millar au pomenit de întîlnirea cu noi. Cory Doctorow e exact aşa cum mi-l inchipuiam, proaspăt tătic haios şi foarte prietenos. L-am pozat cu „Un miliard de şanse” în mînă.

Pînă deseară, trei interviuri programate: Ryman, China şi Gaiman. Mi-e dor de casă deja… Şi am în mine o lipsă de somn…

Un gând despre &8222;Eastercon 2008 (2)&8221;

  1. Horia iti doresc sa pui mina pe contracte foarte avantajoase dar si „grase”ca sa putem citi cit mai multe carti bune.Succes!

Lasă un răspuns

