Eastercon 2008 (3)

Deocamdată, doar cîteva poze, pînă cînd voi şti exact ce anume vor alege cei de la Locus. Scriu de zor la report-ul pe care l-am promis, încercînd să condensez în mai puţin de o mie de cuvinte – într-o engleză cît mai expresivă – o experienţă foarte intensă.

9.jpg

Radisson Edwardian, hotelul în care s-a desfăşurat Eastercon-ul.

7.jpg

Coşmarul meu, cît am stat în Londra: nu se fumează nicăieri!

2.jpg

Un klingon stînd la coadă la bere.

1.jpg

Neil, cu cîteva secunde înainte de-a fi abordat de subsemnatul.

3.jpg

Recunoaşteţi personajul? China Miéville asistînd la decernarea BSFA Awards.

4.jpg

Trek. Mai exact, Bar Trek.

0.jpg

Sesiune de autografe. Vizibili: Geoff Ryman, Tanith Lee, China Miéville, Charles Stross, Neil Gaiman.

5.jpg

Cu Joe Abercrombie (foto: Bogdan Hrib). Nu, nu dormeam.

6.jpg

Bogdan Hrib, editor extraordinaire, pe picior de plecare, în lobby-ul hotelului.

8.jpg

O încercare de cuprindere a Londrei într-o singură imagine: ploaie, Big Ben, un autobuz cu etaj şi o cabină telefonică. Lipseşte doar un bobby.

Şi o concluzie preliminară: nu-mi pare rău c-am fost la Londra, e un oraş teribil de plăcut mentalităţii mele. Dacă Praga e oraşul în care mi-am jurat c-am să-mi petrec pensia, Londra e, în mod cert, oraşul în care mi-aş dori să îmi petrec măcar cîteva luni de viaţă activă.

3 gânduri despre &8222;Eastercon 2008 (3)&8221;

Lasă un răspuns

