Eastercon 2008 (5): the best of the rest

În general, în cele aproape două săptămîni trecute de la sfîrşitul aventurii londoneze (căci a fost o aventură!) am reuşit, datorită împrejurărilor, să revin cu picioarele pe pămînt, să mă „ancorez puternic în realitatea românească” (trăiască sintagmele din lemn de răşinoase!). Mi-am expediat pachetul cu poze celor de la Locus Magazine (şi sper să reuşească să găsească printre ele destule publicabile), mi-am ordonat (în minte şi pe hîrtie) cele văzute, aşa încît scrierea unei dări de seamă concise va fi o treabă uşoară, m-am reintegrat în aşa-numitul train-train quotidien, m-am reobişnuit să împut interioarele imobilelor cu fumul ţigărilor mele, mi-am condus la groapă un prieten drag… Mda… Life sucks!

Pozele care urmează fixează pentru eternitate (ador să mă exprim în clişee!) cîteva dintre momentele de vîrf şi locurile de top ale participării noastre la convenţia britanică.

English Abbot Pie, complementul perfect al unui Guinness răcit la 2,8 grade Celsius

English Abbot Pie, complementul perfect al unui Guiness răcit la 2,8 grade Celsius.

White Hart. Să fie asta cîrciuma care l-a inspirat pe Sir Arthur C.?

Cu Martin Millar la o bere (foto Bogdan Hrib).

Croydon, un cartier de care m-am îndrăgostit.

Un afiş (printre puţinele din underground-ul londonez!) care NU face reclamă la cărţi sau diverse producţii culturale.

Paigan Stone, autoare de horror erotic (păi cum altfel?), posesoarea unui bust impresionant (şi una dintre puţinele prezenţe feminine interesante de la Eastercon).

Christopher Priest la lansarea volumului fiicei sale. Talentul e o chestiune ereditară.

James Barclay, un autor cu motivaţii puternice: „Buy my books so I can feed my son!”

O fotografie strălucitoare cu doi geniali posesori de chelii: China Miéville şi Charles Stross. Too shiny!

John Meaney, expert în arte marţiale şi un talent literar prodigios: energie în stare pură.

Oferta ZombieCon la Eastercon.

Ian McDonald şi al său BSFA Award.

Me & Cory Doctorow: editor şi autor, cu Jeff V. şi M. John Harrison în braţe.

Două apariţii descinse parcă din Mad Max.

O poză inspirată de o poză făcută în urmă cu vreun an de Bogdan lui Guru Mike: aveţi cumva o monedă, să dau un telefon?

Si o concluzie la toate aceste însemnări: mi-a plăcut la Londra, mi-a plăcut la Eastercon, mai vreau! Următoarea convenţie internaţională la care voi participa va fi Parcon 2008, o convenţie dedicată curentului New Weird ce se va desfăşura la Plzeň, în Cehia, între 22 şi 24 august, avînd drept oaspeţi de onoare confirmaţi pe Jeff şi Ann VanderMeer, Hal Duncan, K. J. Bishop, Les Edwards. Should be fun, nu?

3 comentarii la „Eastercon 2008 (5): the best of the rest

  1. Foarte reusite pozele! iti sugereaza intens atmosfera de la Eastercon,ce bine ar fi daca am avea posibilitatea sa citim toate cartile bune de la toti autorii mari prezenti acolo,interesanta mi-s-a parut duduia Paiagan Stone-purie da’ buna- la scris! Felicitari Horia!

  2. Ha, ha, ha, sa mor de ras! Marete poze! Mi-ai improspatat amintirile. Mai ales ca pe unele nu le-am vazut niciodata. Cabina telefonica de exemplu… Le vreau si eu pe cele ale mele! Pls….

Lasă un comentariu