Eastercon (6): Post-factum

O să îmi spuneţi, şi nu fără oarecare temei, că-s niţel cam obsedat de Eastercon şi de Londra. Chiar aşa, man, get over it, a trecut, te-ai distrat, acuma pune osu’ la treabă! Dadada, chiar asta o să fac, numa’ două minute mai lăsaţi-mă să mă laud… O să fiu scurt, promit!

  1. Observatorul Cultural a publicat joia trecută, în cadrul rubricii Science Fiction & Fantasy susţinută de Mike Haulică, un interviu cu subsemnatul; poate fi citit în maiestuoasa-i cvasi-integralitate (limitată doar de numărul de caractere ce-i e rezervat lui Mike în fiecare număr) aici. Mulţumesc, Mike!
  2. Locus Magazine mi-a confirmat primirea pozelor, executive editor-ul Liza Groen Trombi mi-a scris că mă invidiază că am putut fi acolo şi m-a însărcinat cu redactarea unui reportaj despre cele văzute, care va fi ilustrat cu suspomenitele poze. Cînd voi afla data apariţiei, am să vă dau de ştire. De asemenea, o variantă în limba română a respectivului reportaj va apărea în viitorul Almanah Nautilus.
  3. Tot Liza Groen Trombi mi-a acceptat propunerea unui articol despre starea actuală a SF&F-ului românesc (accept şi aştept sugestii pe mail) şi pe aceea de a da seama, cînd va veni vremea, despre Parcon, convenţia cehă de care vorbeam într-o însemnare anterioară.

În consecinţă, the Ugly Bad Bear jubilează fără limite în ziua de azi. Şi tot ca o consecinţă, în următoarele două zile voi răspunde la telefon numai între anumite ore (de la 10 AM la 12 AM), din motive de scriere a reportajului easterconian.

(O explicaţie necesară: ilustraţia acestei însemnări – masiv prelucrată pentru a permite o minimă înţelegere – înfăţişează doi editori zgribuliţi de frig şi rupţi de oboseală după o zi de Eastercon – a treia, mai exact – la poalele Memorialului Reginei Victoria, privind cu jind către Palatul Buckingham, cu gîndul la fish & chips, bere Directors şi Navy Rum).

4 gânduri despre &8222;Eastercon (6): Post-factum&8221;

  1. Cit despre starea Sf-eului romanesc e foarte usor de vorbit doar Tritonic,Cartea romaneasca,Dacia,Mediatech etc,acestea sunt editurile care au avut curajul sa publice sf romanesc,iar in rest ceva reviste si articole sporadice.am sa revin cu date precise.Cu aceasta ocazie ii arunc ‘manusa’ lui EU,what are you say?

  2. m-ai cam bagat in ceata, voicule. cine-i EU? au mai fost si mai sint destule edituri care-au publicat f&sf romanesc. iar articolul meu din locus nu se va rezuma la f&sf-ul autohton, ci va aborda si cantitatea traducerilor si felul in care acestea au fost primite, tirajele cartilor, starea fandomului, publicatiile. sper sa reusesc sa scot ceva destul de interesant pentru cititorii straini.

  3. Nu stiu nici eu cine este EU,dar in mod sigur stie multe despre hard sf dar si despre ‘altele’.Cit despre sf-eul autohton iti pot spune ca se vinde bine atit traducerile cit si autorii nostri,cert este un lucru la editura Bastion se va publica citeva carti ale autorilor romani,cit despre fani ce sa zic decit sa ne unim fortele si sa cumparam cit mai multe carti nu cunosc nr.tirajelor dar banuiesc ca sunt mici.

Lasă un răspuns

