Nicola Griffith „terorizată”

Terorista şi-a făcut ieri publice părerile despre Rîul liniştit al Nicolei Griffith. M-am ţinut de capul ei un an şi jumătate pînă cînd s-a hotărît, dar, după cum dovedeşte însemnarea ei, nu i-a părut deloc rău că m-a ascultat:

E misto pe bune. N-am glumit. M-a tinut de la inceput la sfirsit. Si Griffith scrie bine. Am fost ironica asa, de kiki. Horia, mai vreau!

Tare mă unge la suflet atunci cînd îmi văd confirmată intuiţia editorială. Momentele precum acesta sînt raţiunea de-a exista a unui editor. Astea, alături de cele în care cartea vine din tipografie, mirosind a cerneală şi a proaspăt… Mulţumesc, LuciaT!

Cîteva noutăţi şi despre Nicola: în prezent, scrie îndeajuns de regulat în cele două bloguri ale sale, Ask Nicola şi Gemaecca (unde îşi ţine cititorii la curent cu progresele făcute în scrierea unui roman istoric, detaliindu-şi documentarea deloc uşoară), mîine va avea o întîlnire cu cititorii în West Hollywood şi va participa la decernarea Lambda Literary Award, un premiu pe care l-a primit şi ea, inclusiv pentru Rîul liniştit, se bucură pentru Kelley, partenera ei, care a fost intervievată de AfterEllen.com (interviul e aici) şi, în general, se bucură de viaţă.

9 gânduri despre &8222;Nicola Griffith „terorizată”&8221;

  1. Trexel, merci pentru ofertă 😉

    Horia,
    Puteam spune foarte bine că nu mi-ai dat cartea, dar fac mea culpa şi recunosc că o am de la tine, dar nu am ajuns încă să o citesc. M-am uitat în bibliotecă, e acolo. Drept pentru care, după ce îmi termin treburile casnice obişnuite pentru o zi de sâmbătă (singura zi în care fac şi io treburi de femeie în casă :))) ) mă pun că o citesc…

    Of, Doamne, sunt aproape resetată de lumea pe care o vreau eu reală. Gaata! 🙂

    Succesuri multe la târg! De fapt, mai bine succes pur şi simplu! 😀

Lasă un răspuns

