Bookfest live! (2)

Zile lungi in tirg… Azi n-au fost la fel de multi cum ne-am asteptat. Speram ca miine sa recuperam.In schimb, am avut parte de VIP-uri din plin, m-am vazut cu o gramada de prieteni si, in sfirsit, am ajuns acasa la o ora relativ decenta. Sa o luam insa pe rind…

A fost mai intii lansarea cartii lui Ioan Mircea Pascu. Am chiulit la modul glorios, nu-l agreez pe individul politic Pascu. M-am bucurat insa sa o reintilnesc pe Mireille (resplendissante, comme toujours!), care a fost unul dintre invitati. La cea de-a doua lansare am fost acolo.

Bogdan Teodorescu, pe care publicul larg il cunoaste mai degraba ca analist politic, si-a lansat azi cea de-a treia carte aparuta la Tritonic, dupa CINCI MILENII DE MANIPULARE si thriller-ul SPADA, de asta data o carte despre calatoriile ce l-au purtat in 54 de locuri remarcabile din 24 de tari.

54/24! Am o stima deosebita pentru omul Bogdan Teodorescu (pe care-l stiu de 17 ani, a fost redactorul primei mele traduceri) , iar invitatii sai, unul si unul, au dovedit ca sentimentele le sint cel putin la fel de puternice fata de marele barbos. Andreea Marin, Mihai Gadea si Victor Ponta au spus cuvinte frumoase si inspirate despre carte si, mai ales, despre autor. Din public, sotii Nastase i-au aprobat silentios. S-au impartit autografe, s-au facut poze (pe-ale mele le puteti vedea aici).

A treia lansare a fost si cea mai apropiata de sufletul meu, colegul si prietenul meu Bogdan si-a lansat romanul scris impreuna cu istoricul si omul de radio Razvan Dolea, BLESTEMUL MANUSCRISULUI, un thriller scris ca la carte, dupa spusele lui Bogdan Teodorescu si ale lui Valentin Protopopescu, invitati sa prezinte cartea. A fost o lansare mai intima, mai putin high-profile, dar am primit cu bucurie autograful celor doi autori.

Si, dincolo de placerea de a asista la plecarea in lume a unor carti care sper ca-si vor gasi cit mai multi citiori, ziua de azi a fost o zi cu prieteni. Zully, Ona Frantz si Mike, desigur. Dan Boerescu, care mi-a promis ca va veni sa pescuiasca la mosia mea. Radu Aldulescu si Radu Paraschivescu, la ale caror lansari tare-as vrea sa ajung miine. Gheo, neasteptat de liber, am apucat sa bem o cafea impreuna cu Mike si Ona (iar miine vine si Alina!). Ionut Banuta in rolul de „El fugitivo”. Robi Serban, pe care l-am condus la standul lui Cornel Secu. Daniel Cristea-Enache, doar cit de-o stringere de mina. Dan C. Mihailescu, tot asa…

Miine va fi si mai si, sper, caci avem lansare! La 18.30, pavilionul 14, standul Tritonic, Millennium Press isi va lansa ultimele 4 aparitii:

Bruce Sterling (editor) – CYBERPUNK

Jack Dann – JAMES DEAN, REBELUL

Madelaine Chabrol – LA SYLPHIDE, CARTEA INTII si CARTEA A DOUA.

Va astept cu drag, cu prieteni si iubite, bunici si parinti, neveste si parteneri (de viata sau de afaceri)!

PS: Si nu uitati nici de lansarea lui Marian Coman, cu un incitant volum de publicistica care se cheama TEORIA FLEGMEI. APEL LA MITOCANIE. La ora 13, la standul nostru. Be there or beware!

8 gânduri despre &8222;Bookfest live! (2)&8221;

  1. Daca stiam ca se lanseaza si romanul tradus de mine, si inca intr-o zi de sambata, poate ca ma faceam luntre si punte ca s-ajung in Bucuresti – e una dintre cartile pe care le-am tradus cu cea mai mare placere si m-am atasat de ea, intr-un fel, ca de un copil adoptiv 😀
    Da’ nu-i bai. O sa-ncerc sa ma orientez mai bine cu alta ocazie 🙂
    Deocamdata ma multumesc cu fotografiile…

  2. Pingback: Vorbe de weekend « Oana Stoica Mujea

  3. nene ursule, da nu mai postezi nimic, nimic? a cam trecut ceva timp de la ultimul articol…………

  4. Asa e vara, mai sta lumea si la aer, satula de monitoare si tastaturi…
    Pe mine asa m-a apucat vara trecuta si numai acum mi-am revenit…

Lasă un răspuns

