Bookfest live! (3)

Zi lunga ieri, cu multe-multe lansari si cu multi-multi prieteni. Ma grabesc sa plec spre tirg, asa ca n-am sa scriu mult, va voi spune doar ca a iesit binisor si ca puteti vedea poze de la lansare (si de dupa) aici. Azi e ultima zi de Bookfest, prin urmare, daca vreti sa ne mai gasiti, va asteptam!

19 gânduri despre &8222;Bookfest live! (3)&8221;

  1. La inceputul lunii iulie o sa scriu si eu in revista „Arges”, din pacate luna asta a aparut si oricum nu imi rezervasem loc in paginile ilustrei 😀 Dar eu as combina intr-un fel cu jumate de interviu si cu jumate de parere proprie. Ma rog, ma gandesc eu. As face ceva mai deosebit. A, e abia 13, nu pot gandi la ora asta, la noaptea sigur 😉

  2. Bună seara!
    Vă mulţumesc pentru vizitarea blogului şi vă răspund aici:
    iubesc „dead tree editions” din multe multe motive, primul fiind răsfoirea manuală şi nu digitală – prin intermediul rotiţei de „scroll”.
    Din păcate la Feltrinelli sau Mondadori nu găsesc nimic în limba noastră, urmând să-mi realimentez stocul de celuloză şi hârtie frumos tipărită abia în august, când voi ajunge în ţară – aşa cum fac de 5 ani încoace, nereuşind să repet operatiunea decât de 3-4 ori pe an.
    Fomiţa de carte DE ACASĂ îmi vine imediat ce observ că pe toate lucrurile din jur explicatiile sunt furnizate în altă limbă şi că în log de „Gelu o iubeşte pe Ghiocela”, citesc „Gianni ama Francesca”.
    Abia aştept să vină augustul cel mult visat şi – printre vizite pe la bunici şi amici – să ajung prin librării să-mi fac plinul de carte românească!
    Până atunci recurg la metoda pe-blog-numită, răsfoind LCD-ul seara la culcare..
    – adina –

  3. Am eu asa un dar de-a da in numarul 13. Horia, mai spune-ne si noua ceva, ca asta am inteles-o. Baga post nou ca nu mai am pe unde comenta 😀

  4. esti un lenes domnule ursu! stiu ca exista si varianta de urs lenes, dar tu nu esti de-ala, tu esti un urs brun, un grizzly… hai, da-i bataie si mai scrie ceva nou

Lasă un răspuns

