Scalzi himself

N-am rezistat să nu vă împărtăşesc următorul citat post-Denvention din John Scalzi:

„I don’t know why anyone else goes to Worldcon, but I go to see many of my friends who aren’t otherwise in the same place at the same time and have a big ol’ ball staying up late and saying terrible, hilarious things. What sort of hilarious things? Well, let me just say this: The moment that I, Ian McDonald, Paolo Bacigalupi and Blake Charlton tried to sell an anthology to Lou Anders at Pyr Books by saying “Two words, Lou: Unicorn Bukkake” was not actually the most disturbingly, howlingly funny moment of the con.”

Cum să nu-ţi fie drag un individ ca acesta? Mai ales cînd are darul de-a fi atît de fotogenic? Scalzi, I love you.

[Din nou, foto © Tom Suter, sursa Whatever; mai multe imagini de la Worldcon-ul din Denver, la io9.]

9 gânduri despre &8222;Scalzi himself&8221;

  1. oare de-aia a primit premiul pentru blogul sau (fan writer) si l-a ratat pe cel pentru roman? 🙂
    joke aside, mie mi-au placut mult cartile. si imi place ca nu se repeta, nu devine formulaic. altfel spus: scalzi rocks!

  2. damn, eu traiam cu impresia ca premiul „fan writer” e un fel de premiu de incurajare pentru newcomers in domeniu, un fel de promovare a tinerelor talente. e drept ca m-am intrebat, acum cateva zile cand citeam despre asta, cum a putut langford sa fie un tanar talent vreo 20 de ani, cat a luat premiul respectiv. Da’ nu mai stiu ce mi-am raspuns. Denumirea e oricum aiurea.

  3. Lol parintii fantasy-ului se rasucesc in mormant.

    *adauga la lista de cuvinte de sters din memorie cu prima ocazie care se iveste*

Lasă un răspuns

