Zile extatice (5)

Aseară m-am întors acasă. Încă sînt rupt de somn, am o mulţime de angarale de rezolvat, dar promit să-mi găsesc timp în weekendul acesta pentru a vă da detalii despre bîntuirea de 2800 de kilometri în întîmpinarea şi în compania uimitorilor VanderMeeri. Deja mi-e dor de ei!

Şi, ca să vă dau un mic preview acelora dintre voi care aşteptaţi volumele cu autograf personalizat, iată (aproximativ, desigur) la ce trebuie să vă aşteptaţi să găsiţi în cutia poştală săptămîna viitoare…

Aşa arată autograful pe care l-am primit eu:

6 gânduri despre &8222;Zile extatice (5)&8221;

  1. Cred ca exista in viata putina magie iar tu Big Bears ai avut parte de ea din plin,auzi nu cumva is weird?
    Enjoy the moment! Greatings!

Lasă un răspuns

