NEW WEIRD în presă

Deşi au trecut mai bine de două săptămîni de la plecarea VanderMeerilor către Praga (şi de-acolo spre casă), vizita lor scurtă şi intensă continuă să aibă ecouri. Mulţumită prietenului Marian Coman, în Obiectivul brăilean de astăzi avem parte de un adevărat regal pe mai bine de jumătate de pagină, cu o imagine de la lansarea timişoreană şi o prezentare a celor doi editori americani şi a antologiei pe care au editat-o. Puteţi citi articolul aici sau dînd click pe imaginea de mai jos. Mulţumesc mult, Merishor!

Vă reamintesc, dacă întîmplător aţi uitat, antologia NEW WEIRD poate fi comandată cu un simplu mesaj trimis de-aici, iar aici veţi găsi detaliile despre acest volum (şi toate celelalte apărute la Millennium Press), cel de-al cincilea în seria Antologiilor Millennium, serie coordonată de Mike Haulică.

12 gânduri despre &8222;NEW WEIRD în presă&8221;

  1. Pingback: Bits at Rambling

  2. Pingback: America One, George Lazar (Tritonic,2007) « Cititor SF

  3. Nu, Horia, nu ma asteptam sa-mi placa. Ce treaba are una cu alta, fiecare are propria notiune pentru calitate, acolo nu ma bag eu. Spuneam doar din punctul meu de vedere 😉

  4. Terra;Europa;Romania;Bucuresti;O.P.65;7,30 A.M. {ca mai devreme nu au vrut sa deschida}New Weird e in mina lui BEBE [bonus revista]!!!.{Anuntat.Nicusor.plins.ciuda.sprit.suparare}Sarumina tata Bear!{spre marea mea rusine nu am putut sa imi dau seama de la cine e primul autograf!?}

  5. Totusi, ma intreb cu de la bebe a ajuns si la mine nu ( si eu stau tot in Bucuresti ) . Poate pachetul lui a facut parte din prima transa, si al meu din a doua. Sper ca luni …

Lasă un răspuns

