Anul molimei

Cititorii obişnuiţi ai acestui blog ştiu că nu-mi stă în fire să încarc spaţiul pe net cu repostarea unor filmuleţe de pe YouTube. Şi totuşi, am să o fac acum. Urmăriţi-l.

Apoi, dacă vreţi să ştiţi care este povestea prezenţei aici a acestui fabulos filmuleţ de prezentare de patru minute şi ceva, aruncaţi o privire pe blogul lui Jeff Carlson, la cea din urmă însemnare, aici. Apoi întoarceţi-vă aici şi citiţi mai departe.

Da, aţi citit corect. Eu sînt „senior editor”-ul în cauză. Aştept ziua în care aveam să scriu despre Jeff Carlson încă de-acum două luni şi jumătate. Am tăcut şi-am aşteptat o confirmare oficială şi-am ţinut pumnii strînşi. Confirmarea respectivă a sosit aseară sub forma unui mesaj scurt: „We’re in. It’s official”. Doar cîţiva dintre prietenii apropiaţi au ştiut ceea ce publicul larg va afla abia azi: Millennium Press a obţinut drepturile de traducere pentru PLAGUE YEAR şi PLAGUE WAR, două thrillere excepţionale.

ANUL MOLIMEI va fi disponibil în româneşte în cursul primului trimestru al anului viitor. Romanul, care a fost deja lansat în Spania de către Minotauro (în urma unei campanii mediatice de o amploare fără precedent) şi în Germania de către Piper Verlag, e primul volum dintr-o proiectată trilogie. PLAGUE WAR, cel de-al doilea volum, a fost lansat în ediţia originală de către Ace Books în urmă cu o lună şi jumătate. Cam atunci am primit şi eu ambele cărţi, cu autograful autorului. Dintre proiectele de viitor ale autorului se cuvine menţionat romanul de aventuri pe care îl scrie acum în colaborare cu David Brin.

Despre Jeff Carlson promit să vă spun mai multe cît de curînd. Deocamdată, doar atît: Jeff e un tip grozav de simpatic şi nutresc speranţa să-l puteţi cunoaşte şi voi, poate cu ocazia lansării în România a viitorului volum 3 al trilogiei (la care autorul american scrie de zor acum; titlul provizoriu este MIND PLAGUE).

A, şi încă un amănunt: drepturile de ecranizare pentru ANUL MOLIMEI au fost recent achiziţionate de către producătorul Jim McNally, care speră să realizeze un „blockbuster postapocaliptic”.

24 de gânduri despre &8222;Anul molimei&8221;

  1. Dupa reactiile de aici mi-e jena sa zic ca nu am auzit vreodata de Jeff Carlson. 3000m altitudine, zapada, frig, supravietuitori … E si ceva canibalism prin carti?

  2. Hehe mi-a placut cum a inceput primul capitol. Pacat ca autorul nu s-a putut abtine sa nu recurga la o smecherie ieftina de „agatat” cititorii, dupa cateva pagini BOOM! o scena ciudata de sex in trei mi-a explodat in fata. Oricum inceputul e promitator, sper sa fie mai mult survival horror si mai putin techno-thriller.

  3. Nu ma deranjeaza scena in sine ci plasarea ei dupa nici 10 pagini, prea aduce a „sexul vinde deci ia repede de aici o scena de sex mai cititorule excitat care esti”. E totusi un detaliu minor.

    Daca am pomenit de horror … Stii daca vreun editor din Romania ii face ochi dulci lui Simmons cu a lui The Terror?

  4. @vero: costuri tipografice uriase, nici traducerea n-ar fi tocmai ieftina… produsul finit ar costa undeva la 70-80 lei in librarie. in plus, dan simmons nu-i indeajuns de cunoscut la noi pentru ca una dintre editurile care ar putea sustine financiar o asemenea intreprindere sa ia in considerare investitia. my two cents, dar poate ma insel. anyways, e o carte superba.

  5. Vroiam sa pun aceeasi intrebare ca Vero, de cand o carte groasa e o piedica pentru editori dar mi-am adus aminte de Jonathan Strange & Mr Norrell de la Rao; am cel putin un an de cand incerc sa cumpar monstruozitatea asta (ca format, nr. pagini, pret) si de fiecare data abandonez si cumpar in loc 2 carti mai normale. Pe cei de la Rao i-as crede in stare sa o publice, exista destule precedente la ei cand e vorba de carti voluminoase.

  6. @Ygg-te pot ajuta sa cumperi aceasta carte la un pret modic si convenabil ,contacteaza-ma.
    Horia daca publici Anul Molimei la tirg dai lovitura anului,hi hi hi ar fi cea mai frumoasa si reusita surpriza !

Lasă un răspuns

