Predator: există!

Poza de mai sus mi-a intrat în inbox la ora 18 şi 2 minute. Jeff mi-a trimis-o direct de pe mobil. Se vede limpede că omul e fericit, i-a mai apărut o carte şi se-aşteaptă să fie un succes. În ce mă priveşte, deşi mă bucur mult pentru amicul Jeff, tare mi-aş fi dorit să-mi iasă ploile şi ediţia românească să fie ediţia princeps. N-a fost să fie… Oricum, mult a fost, puţin a rămas. Lucrez acum la redactare şi traducerea e foarte OK, textul curge. Prin urmare, la Gaudeamus (din 19 pînă pe 23 noiembrie, la Romexpo, în pavilionul principal), cartea va fi disponibilă la standul Millennium Press, în traducere românească şi cu o copertă foarte asemănătoare (aceeaşi ilustraţie a lui Stephen Youll, design uşor diferit – Jeff spune că arată chiar mai bine decît ediţia originală!). Aştept precomenzile celor interesaţi, aici. Vă promit că n-o să regretaţi!

11 gânduri despre &8222;Predator: există!&8221;

  1. ooo ooooo!!!………..more Jeff on the wireee…tocmai mi-ati facut noaptea placuta 😛
    si in roman moare Hrib, n-ai citit fragmentu`bre :p , Horia e muschetaru` care salveaza omenirea:) sau macar incearca 🙂

  2. O fi auzit Jeff ca lu’ dom’ Hrib nu ii place S.F.-ul si d’aia…..!
    Pe de alta parte este o placere sa fii salvat de un Porthos rubicond si jovial!Cartea,ca si berea,trebuie vorbita!De aceea o voi lua de la tirg!
    Apropont!Ca mor de curiozitate!Fereastra de la care ne zimbeste nenea Ursu e cumva a lui Stephen King?

  3. nu-i, voicule. e o fereastra din cetatea risnovului. iar poza a fost facuta in 2006 de catre ona frantz, pe cind bintuiam prin cetate impreuna cu jeff si ann vandermeer si gasca vesela de la tritonic. eram mai tinar acolo…

Lasă un răspuns

