3900 de însemnări, 111000 comentarii…

John Scalzi a împlinit în urmă cu mai puţin de-o lună zece ani de blogging. Zece ani! Aniversarea s-a concretizat într-o carte, dar a fost marcată de John şi prin renunţarea la platforma de blogging Movable Type în favoarea unei platforme de bază WordPress. Ocazie cu care John a ajuns la concluzia că, din 2002, de cînd foloseşte Movable Type, a scris undeva către 3900 de însemnări şi a primit nu mai puţin de 111000 comentarii. Pînă la 45000 vizitatori unici vizitează zilnic Whatever! Zoso, eat your heart out!

Să tot fie vreo cinci ani de cînd am început să citesc bloguri. Whatever al lui John a fost unul dintre primele bloguri pe care le-am citit cu regularitate.  Înainte de a-l întîlni în persoană la Nantes, acum aproape un an, am schimbat de destule ori replici cu autorul american pe blog. Iar acum am ajuns să-i editez cărţile în România!

Din blogosfera românească, primii pe care i-am trecut în lista popasurilor zilnice au fost Jen the Mostly Harmless, Mike Haulică, Vidal, Pisica13, Zully, McFish, AprilSea, Midori, Melisandru… Pe unii îi ştiam dinainte, alţii îmi erau deja prieteni apropiaţi. Pe alţii am ajuns să-i întîlnesc, ba chiar am devenit prieteni apropiaţi după ce le-am citit blogurile şi-am comentat acolo. Unii mai scriu, alţii mai rar, alţii s-au lăsat de meseria asta. Mi-e dor de vremurile alea cînd îmi beam cafeau de dimineaţă în compania lor, citindu-i.

2 gânduri despre &8222;3900 de însemnări, 111000 comentarii…&8221;

  1. Hello!
    Storm Constantine at Immanion Press asked me to check in with you to see if you had received the information pertaining to ETERNAL VIGILANCE which she sent a few months ago? Please let me know if you have any questions or if I can provide you with any additional information pertaining to the series.

    Best Wishes,
    Gabrielle Faust
    Eternal Vigilance
    http://www.gabriellefaust.com

Lasă un răspuns

