Weekend scribbling

Adică mîzgăleli de weekend. Fără o noimă anume, în ordinea în care îmi amintesc (după ce o zi întreagă am tăiat lemne cu drujba, la aer curat).

Asta e cea de-a 201-a însemnare de pe acest blog. Prilej de ocazie de întîmplare jubiliară. Nimic festiv, fără statistici de data asta, le las pe decembrie, cînd s-o împlini un an de la mutarea pe WordPress. Cert e că blogului meu nu-i merge rău, mai ales de cînd am reînceput să scriu cu o oarecare consecvenţă. Singura modificare (probabil temporară, că tocmai mi s-a zis că n-am figură de Freddie Kruger) e cea din header-ul blogului…

Am închis poll-ul despre formatul cărţilor. Prezenţă la vot mulţumitoare, aproape 140 de votanţi, învingător detaşat formatul 13×20 trade paperback. Old habits die hard. Nu zăbovesc acum asupra concluziilor, mai întîi ar trebui să la trag şi, la ora asta, procesorul meu funcţionează în ritm de rîşniţă. Mîine sau poimîine, după ce revin la viteza de croazieră, am să trag concluzii şi-am să vă invit la un nou chestionar.

Citesc un roman fantasy foarte interesant. E primul dintr-o serie de trei, deocamdată a apărut pe piaţă doar primul, al doilea iese oficial abia marţi (dar eu le am pe ambele, cu autograful autorului), iar cel de-al treilea în decembrie. More later.

Pagina Millennium Press a devenit, după urcarea online a catalogului, pe deplin funcţională. Vor mai exista îmbunătăţiri pe parcurs, dar deocamdată sînt muţumit de rezultatul muncii mele.

Ieri am avut o primă şedinţă de redacţie (online) în trei. Alături de Mike şi de mine, Millennium Press are de ieri un al treilea redactor, în persoana Onei Frantz. Ieri ne-am împărţit sarcinile: Mike se va ocupa de antologii, Ona va coordona seria Prezent, iar subsemnatul seria Epic. Avem planuri mari şi, cu o asemenea echipă, nu se poate să nu iasă bine. Pentru început, am discutat rezultatele preliminare ale sondajului privind formatul cărţii preferat de cititorii de la noi şi am ajuns la nişte concluzii pe care le puteţi ghici dacă aruncaţi o privire în catalog. Dacă totul va merge bine, de la anul Millennium Press va ieşi pe piaţă cu cel puţin un volum pe lună. Editura va împlini în curînd trei ani şi jumătate, e timpul să trecem la lucruri serioase. N-aveţi idee cît de mult îmi place să lucrez cu Mike şi Ona!

Mda… procesorul a trecut la viteza melcului, e trecut de ora zece, cred că ar fi cazul să plec la culcare. O ultimă veste, însă: a sosit de la traducere RĂZBOIUL BĂTRÎNILOR al lui Scalzi, de mîine mă apuc de redactat. Aşa că, dacă îmi voi rări prezenţa în virtual, nu vă impacientaţi, it’s for the greater good. Noapte bună!

12 gânduri despre &8222;Weekend scribbling&8221;

  1. Horia,Ona,Mike!Imi aduc aminte de Gaudeamus 2006{parca},pe vremea cind Millennium Press avea un stand de 2/3 metri pe la etajul 3 {prima intilnire cu toti trei}.Cind Millennium insemna Horia+Jen!{oricum nu ar fi incaput mai multi in stand!}.A crescut frumos copilu'{si acuma are si trei doici}.Cit despre fantasy,cumva,Waldemar?

  2. Era la Gaudeamusul din 2005, Bebe – trece timpul, îmbătrînim!
    Nu, fantasy-ul pe care-l citesc nu e Waldemar, deşi abia aştept să citesc şi cartea lui Liviu.
    Iar imaginea e din Sîi, de la moşia urşilor, unde la masacru au intrat deocamdată doar crengile rămase de la curăţarea nucilor din faţa casei.

  3. Un trio cu adevarat fantastic, sa dea domnul sa fie superbine,daca iese cite o carte pe luna la anul viitor fac cinste cu un tort mare.

  4. In primul rand, felicitari. Pentru cele 201 de postari 🙂 si pentru frumoasa echipa a editurii Millennium Press. Si la mai mare (poate in trei ani vor fi cel putin 5-6 carti noi pe luna 😉 ).
    Cat despre carte ca si Ygg trebuie sa intreb este The Way of Shadows? Poate vedem si aceasta serie la Millennium Press ;D

  5. By the way,cred ca va trebui sa revizuiesti catalogul nou aparut.A avut dreptate Aspoiu cind a afirmat ca Millennium Press a incins motoarele ,dar a uitat sa zica ca s-a si tunat. Ce surprize vom avea?

  6. 2005????Nu stiam de ce am parul alb in cap!Ce repede trece timpul!Catalogul l-am pus pe perete cu creionul linga el{ca sa bifez!}Daca nu apar cartile la timp”pre multi voi raspopi eu”!

  7. Nu nu ai fata de freddy krueger, da’ de Leatherface… da
    scuze, nu m-am putu abtine, cu drujba aia…..

Lasă un răspuns

