Spam şi cross-linking: o declaraţie de intenţii

N-am idee de ce, dar nişte comentarii ale lui Mike Haulică au sfîrşit azi în mormanul de spam-uri (grămadă care numără aproape 2500 de comentarii „spăimoase” în ultimele 11 luni). Nu conţineau linkuri (de regulă, comentariile care conţin mai mult de-un link aterizează la spam instantaneu). Cum au ajuns acolo? Mister şi apă rece. Şi cîte alte comentarii perfect legitime au sfîrşit prin a nu ajunge niciodată pe blog?

Ce mi-a venit azi să vorbesc de spam şi de comentariile considerate ca atare? Ei bine, dacă aruncaţi o privire la ultimele comentarii, veţi observa un comentariu foarte amabil prin care un oarecare Andrei se oferă pentru un schimb de linkuri. Îi mulţumesc, dar nu mă interesează. În blogroll-ul meu se ajunge doar în cazul în care sînt interesat de blogul vostru. O ofertă similară am primit şi de la un site cu nume sefistic şi conţinut referitor la hairstyling. Nu, merci, încă o dată. Pe viitor nici măcar n-am să mă obosesc să mai de-spamez astfel de solicitări. Mă bucur că vă place cum scriu, mă bucur că treceţi pe aici, dar asta nu înseamnă că trebuie să mă simt obligat în vreun fel să vă adaug în blogroll sau în colecţia mea de linkuri. Şi dacă lectura acestei însemnări vă va determina să vă supăraţi, regret sincer. Dar asta e situaţia. Citiţi ultimul paragraf de pe pagina intitulată „Bio” şi o să vă lămuriţi. Just so you know.

OK, înapoi la treabă. Mîine mai trimit o carte în tipografie.

7 gânduri despre &8222;Spam şi cross-linking: o declaraţie de intenţii&8221;

  1. Nu mai stiu unde ai spus ca nu mai esti imprint al lui Tritonic. Sa insemne ca ti-ai asigurat o retea de distributie buna pe cont propriu? Sau…

  2. prietenul andrei a spamat pes te tot. ii plac si blogul meu, si cdg, dar nu s-a obosit sa si citeasca despre ce e vorba, asa ca mesajul este peste tot cu ‘ce scrii’ si ‘daca esti interesat’. blog colectiv, femei, alea alea, cui ii pasa de acorduri gramaticale? mark as spam, la revedere.

  3. e simplu. probabil ai bifata optiunea ca cine comenteaza aici o data, sa aiba comentariul viitor aprobat (pentru a evita spamurile, nu?). asa am eu pe http://www.rocultura.ro.

    daca a comentat de pe alt ip, atunci nu-l mai recunoaste… si e posibil sa-l vada ca spam. mi-a trecut asta prin cap acum, evident ca nu e varianta corecta probabil, dar de aici poti incepe „cautarea”. 🙂

  4. Sper sa nu fie spam.
    Am inclus blogul dumneavoastra in sectiune de parteneri de pe PiticiPeCreier.ro

    PiticiPeCreier compara preturile cartior de pe librariile online. Daca vi se pare folositor noi nu ne suparam de un link.

    O zi cat mai buna.

  5. E-n regula, nu e spam. Problema e alta: linkul il primesti abia atunci cind cartile de la Millennium Press vor figura pe site-ul tau ca fiind publicate de Millennium Press si nu de Tritonic. Ok?

Lasă un răspuns

