Pregătiri de Gaudeamus (1)

Am intrat pe ultima sută de metri cu pregătirile de tîrg. Deocamdată, sînt la tipar următoarele titluri:

• Elizabeth Moon – VITEZA ÎNTUNERICULUI – Premiul Nebula 2004, traducere: Ona Frantz, 344 pagini;

• Dan Doboş – ABAŢIA – Premiul Vladimir Colin 2006, ediţie revăzută şi adăugită, 320 pagini;

• Catalogul MILLENNIUM PRESS 2005-2009, 24 pagini.

Alte două volume (John Scalzi şi Liviu Radu) vor intra la tipar pînă la jumătatea săptămînii şi, cu puţin noroc, la sfîrşitul săptămînii s-ar putea să plece la tipar şi cel de-al cincilea volum pe care Millennium Press intenţionează să îl lanseze la Gaudeamus. Promit să vă ţin la curent.

blogApropo de catalog (pe care îl puteţi consulta aici): fiecare dintre cititorii care vor vizita standul Millennium Press va primi cîte un exemplar. După tîrg, intenţionăm să-l trimitem în toate librăriile din ţară şi, de asemenea, celor care fac (sau au făcut) comenzi online.

S-au stabilit şi datele lansărilor, mîine sau cel tîrziu poimîine le voi anunţa aici şi pe site-ul editurii.

14 gânduri despre &8222;Pregătiri de Gaudeamus (1)&8221;

  1. E musai sa fim pregatiti si cu pusculitele pline.cred ca standul Bear-ului ne va stringe pe linga el pe toti ,precum closca cu puii.Bine ,bine trebuie sa mai punem la socoteala si charisma Bear-ului dar si surprizele!!!

  2. Copii!Luati-le de la tirg,ca ce-i in mina nu-i minciuna!{vezi Cyberpunk}.Standul sper ca e linga restaurant{ca sa imbinam utilul cu placutul}!Sper sa vin miercuri,vineri si obligatoriu simbata.Un catalog al lansarilor Millennium-Tritonic de unde
    se poate gasi?{Carte-autor-zi-ora}

  3. lansarile Tritonic o sa le-anunte armata lor de PR-isti pe blogul lor, probabil curind. lansarile Millennium o sa le-anunt eu aici, poimiine, cu zi, ora si participanti de seama (in afara de tine si de voicu, care veti fi sigur acolo).

  4. Eu il ador pe Dobos, pune si tu lansarea pe 20 sa-l pup si eu, ca interviu i-am luat, pe mess am mai discutat, dar niciodata nu l-am avut in fata mea. Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Vezi? Sunt distrusa.

  5. A, sa nu uit. Bine, eu uit mereu, dar, totusi, astazi m-am mai linistit, nu sunt cea mai uituca persoana din lume, tinand cont ca o colega de-a mea si-a uitat cheile in contact. Deci se poate si mai rau. Asa ca, vreau un autograf de la urs, pe o carte, orice carte. Vreauuuuuuuu!!!!

  6. @oana: cu lansarea n-am ce face, dobos nu poate veni pe 20… asa ca nu pot decit sa-ti promit ca am sa-i cer un autograf in numele tau. sau poate dai tu o fuga simbata. cit despre autograful meu… cu placere mare si gidilat in orgolii, ti-oi semna pe „transformarea lui martin lake”, antologia pe care am scos-o la tritonici, daca vrei.

  7. Pingback: Pagina Cronicarului » Abatia (Dan Dobos)

Lasă un răspuns

