Gaudeamus 3: bilanţ provizoriu

Coadă la intrarea Romexpo, sîmbătă 22 noiembrie

Coadă la intrarea Romexpo, sîmbătă 22 noiembrie

De ce un bilanţ provizoriu şi nu cel definitiv, cîtă vreme tîrgul s-a încheiat deja de trei zile? Ei bine, fiindcă acela definitiv ar trebui să includă şi cifre de vînzări. Cu care nu cred că e cazul să mă laud. Despre acestea voi spune doar că, spre deosebire de anii precedenţi, au fost mai mult decît satisfăcătoare, au fost de-a dreptul excelente. Am avut un stand mic şi elegant, într-un spaţiu pus la dispoziţie cu amabilitate de colegii noştri de la Tritonic şi amenajat simplu şi cu gust, courtesy of IKEA (şi după cinci ceasuri de bîntuire prin labirintul de oferte, cu o pauză binemeritată pentru chifteluţe suedeze). Cei care l-au vizitat s-au declarat încîntaţi.

Mirela, Liviu, Cornuleţul, Mike şi Bogdan la dubla lansare de vineri 21 noiembrie

Mirela, Liviu, Cornuleţul, Mike şi Bogdan la dubla lansare de vineri 21 noiembrie

Marian Truţă, Dan Doboş şi subsemnatul

Marian Truţă, Dan Doboş şi subsemnatul

Am întîlnit o mulţime de prieteni, am avut parte de două lansări reuşite la MP, am lansat la Tritonici o carte frumoasă, am dat drumul în lume, la Bastion, unei colecţii care sper să aibă un viitor bun.

08-11

O parte din „recolta” mea de la Gaudeamus

Am primit cărţi în dar, multe cu autografele unor oameni dragi (mulţumiri lui Liviu, Bogdan Suceavă, Vali Capotescu, Oanei Stoica-Mujea, lui Andrei Ruse). L-am sărbătorit pe Liviu şi am văzut cum e să ai prieteni de-o viaţă şi o familie cum şi-ar dori oricine. Şi, vă spun cu mîna pe inimă, cînd am să mă fac mare, vreau să mă fac Liviu Radu!

Dia şi Liviu Radu

Dia şi Liviu Radu

Mi-am sărbătorit (iar!) ziua de naştere în tîrg şi am descoperit două noi restaurante faine în capitală. Bebe şi Nicu, Mike, Jen, Roxana, Marian, Zully, Lorena şi Mirela, vă mulţumesc că nu m-aţi lăsat să fiu singur în toate acele seri petrecute departe de casă. M-am simţit tare bine cu voi.

Mike şi Bebe

Mike şi Bebe

Voicunike şi Mirela

Voicunike şi Mirela

Am avut parte de o dimineaţă (duminică, tocmai de ziua mea!) tare plăcută, la o şuetă asezonată cu cafele, cu o prietenă dragă cu care m-am văzut pentru întîia oară face to face, dar cu siguranţă nu ultima oară. Nu-i aşa, prietenă dragă?

Lorena care vinde cărţi

Lorena care vinde cărţi

Bebe şi Kyo.

Standul Millennium Press, în ultima oră a tîrgului. Pe fotolii: Mike şi Jen; la tarabă: Bebe şi Kyo.

Una peste alta, toate astea au făcut din Gaudeamus-ul de anul acesta un succes pentru mine şi pentru Millennium Press. Acest lucru s-a datorat, în totalitate, prietenilor care m-au ajutat. Mike şi Ona, colegii mei de redacţie, care au avut grijă ca volumele noi pregătite pentru tîrg să intre la timp în producţie. Kyo, Voicunike şi Bebe cel bun, cei mai tari şi mai funny vînzători de cărţi din tot tîrgul. Lorena, Jen, Roxana, Mugur şi toţi ceilalţi care s-au perindat pe la mica noastră felie de stand, încurajîndu-ne şi ajutîndu-ne, în cele din urmă, să îl facem bucăţele. Bogdan Bucheru, Costi Gurgu, Aspoiu, Mircea Pricăjan şi Omul cu căruţa, care ne-au încurajat de la distanţă, şi toţi ceilalţi (în ordinea aleatoare a dicteului automat: Bujolzii, Marian Truţă, Alex Sima, Alexei, Sandra, Ionuca, Robert şi Cristi, Dark Wolf etc.), vă ştiţi voi, toţi aceia pentru care n-am avut poate destul timp, fiindcă eram ocupaţi să vindem cărţi, să le lansăm ori să le asigurăm distribuţia. Lor li se datorează succesul MP la această ediţie Gaudeamus.

E bine să ai prieteni. Şi, al naibii să fiu, mă simt bine, mă simt protejat de orice, cu ei alături.

PS: Pînă la Bookfest au mai rămas şase luni. M-am odihnit două zile. De mîine, din nou la treabă!

14 gânduri despre &8222;Gaudeamus 3: bilanţ provizoriu&8221;

  1. Buna seara,
    In primul rand doresc sa va urez un calduros „La multi ani”.

    Am ajuns la standul dvs abia sambata dupa ploaie, unde am fost intampinat prieteneste de Bebe, care spre surprinderea mea m-a recunoscut! „Te stiu de la…. ” si i-am raspuns: „Sunt cel care va intreaba de cate ori are ocazia la chioscul din Unirii: „.

    Pot sa spun ca am venit la targ special pentru a cumpara carti de la standul Millennium.

    „PS: Pînă la Bookfest au mai ramas…”

    Pentru mine o sa mai dureze ceva pana sa incep numaratoare inversa pentru Bookfest deoarece intre timp am de citit 🙂
    BEN BOVA, John Scalzi,ElizabethMoon,DanDobos,
    Jeff Vandermeer – New Wierd – pe care o cautam de ceva vreme prin Bucuresti.
    Si de la concurenta 2:
    Benford – timp perfect
    Fredrick Pohl – Poarta.

    Multumesc mult pentru carti in special „New Wierd”.

  2. Si sa nu spui nimic? Nimic? La multi, multi, multi ani! Dar chiar nimic?
    Oricum, cu un lucru suntem de acord. Cand o sa fiu mare si eu tot Liviu Radu vreau sa fiu 😀

  3. A fost o placere sa te cunosc, Horia 🙂 Si de asemenea pe toata lumea. Poate in viitor va fi o conventie de gen 😉
    Sper sa ne vedem la BookFest. Pana atunci mari succese cu MP.

  4. Sa nu aveti regrete,la anu’ la Bookfest Horia vine cu o doza buna de carti tari +o dusca din cea mai buna palinca din rumenia,cumparati fratilor cel mai bune carti din tara!

  5. domnule ,noroc de seara asta ploioasa ca uite cum te poti trata de nestiinta.in doze mici dar sanatoase.
    imi pare rau numai ca,in aglomeratia de la targ si fascinat de atatea standuri pline de carti ,dar foarte grabit ,nu am putut sa le trec in revista pe toate si acum ,constat ca nici pe cele mai interesante.daca a fost o reusita, asa cum spuneti, nu poate fi decat grozav si va doresc in continuare sanatate si numai bine .si da,este grozav sa ai prieteni alaturi de care sa te simti protejat si pe care te poti bizui .la cat mai multi ,dar,e o vorba care spune ca-i mai bine mai putini, dar buni!

  6. @Omul cu caruta:La BookFest te luam pe sus si te aducem la Bucale!
    @Croco Cata:Tot la B.F. te mai recunosc o data + discutie la terasa la o berica{de vara}.
    @Dark Wolf :Placerea a fost reciproca!Cu „Caruta” si tot te aducem la B.F. {garantez ca nu ploua}.
    @Voicunike:Bueiii!Te-ai dedulcit la palinca?Vezi ca la vara trebuie sa fii fresh ,la program bei cico!Santoze,dizoze si striptoze dupe program!
    @Spedy:Mai bine e”multi si buni”.Daca o sa treci la vara pe la M.P. ai sa gasesti multi prieteni pe care sa ii ai alaturi „intru’ S.F. la bine si la rau”,sanatate pe care ti-o dorim si tie!
    @Horia:La sufletul tau mare si bun incap oricit de multi prieteni!Oricare om care ti-e prieten e mai bogat decit orice top500-ist!{da’ parca are dreptate Vnk despre palinca!}.
    @Oana:1}Nici nu vreau sa-ti spun ce distractie a fost de ziua Ursului{sic}! 2}Trebuie sa fii nesanatos sa nu vrei sa fii Liviu Radu cind te faci mare{apropont,poti sa ii spui LA MULTI ANI si lui,ca merita!}.
    @Impricinatul de Corn:Am o durere in partea stinga jos!?!?sper ca vii la B.F. pentru un consult{sper sa nu ma operezi cu drujba de mai sus}.Revistuteleeeeeeee!!!!!

Lasă un răspuns

