Gaudeamus 4: The Remains of the Days

Nu, nu m-am apucat de recitit Ishiguro (nici măcar în ediţia românească de la Polirom), iar filmul nu m-a dat pe spate, aşa că n-am simţit nevoia să-l revăd. Am primit însă de la Alex Sima de la TownPortal Books o serie de poze şi filmuleţe de la lansările Millennium Press din timpul tîrgului şi, cum nu ştiu în ce măsură blogurile noastre au cititori comuni, am să-mi permit să le prezint şi aici.

Iată aşadar lansarea lui Liviu Radu de vineri 21 noiembrie, cu Mirela Neculcea în rolul amfitrioanei şi Bogdan Hrib, Michael Haulică şi Sebastian Corn pe post de glăsuitori, alături de, bineînţeles, Liviu însuşi:

Şi tot Alex a avut amabilitatea de-a filma lansările de sîmbătă, cînd i-am avut alături, la standul Millennium Press, pe Dan Doboş şi Marian Truţă.

Mi se pare interesant de remarcat că, în timp ce noi ne vedem de treaba noastră cu lansarea, Kyo îşi vede şi el de treabă şi vinde. Iar ce vinde se poate vedea dacă urmăriţi cu atenţie filmuleţele. Mda, şi de data asta, seria Dune a avut parte de cei mai mulţi cumpărători. Cred că dacă am fi avut JIHADUL gata la tîrg, vînzările ar fi fost cel puţin duble. Dar nu mai e mult şi-l vom avea (a se vedea, din nou, cel de-al patrulea filmuleţ)…

PS: Pozele, by the way, sînt de găsit aici.

LATER EDIT: Mi se pare mie sau nu mi se mai învîrte counterul? Măcar blogul e accesibil? Dacă citiţi asta, daţi un semn la comentarii, vă rog!

11 gânduri despre &8222;Gaudeamus 4: The Remains of the Days&8221;

  1. „Blogul a murit, traiasca blogul.”

    „A-nceput de ieri sa cada, cate-un blog. Acum a stat.”

    PS: In lansarile de la Tritonic apari ca Guest Star pe alocuri. Iar mana de la inceputul primului clip e tot a ta. 😛

    Una peste alta, acum avem si dovada filmata si asteptam sa vina Jihadul anul asta.

  2. No, avem cu cine ne mândri în Sătmar 😀 Tu de ce nu uzezi de chestia numită comunicat de presă, dacă tot ai fost (nu tu, ci ea 😀 )singura editură de la noi prezentă la târg? Dar şi altfel…

    Later editul nu mai e valabil 😛 Şi la mine făcuse nazuri într-o vreme numărătoarea şi alte intestine, dar şi-a revenit.

  3. @crina: comunicate de presa dau cind se intimpla cite-o lansare, pe comunicatedepresa.ro. pentru presa locala, sincer, nu m-am gindit ca ar fi util. de ani buni MP e singura editura din satu mare care are activitate la nivel national si nu s-a sesizat nici unul dintre organele de presa locale. prin urmare, de ce m-as osteni? sa vina presa la mine, nu intentionez sa merg eu la ea sa ma bat cu caramida in piept.

  4. Pingback: Cărţile toamnei (6): POVESTIRI FANTASTICE de Liviu Radu, reeditare « Ugly Bad Bear’s Blog

Lasă un răspuns

