Zen

Zile de lenevie. Abia acum am început să-mi revin după nebunia pregătirii tîrgului şi după zilele de rush continuu ale Gaudeamus-ului. De mîine mă apuc în mod sistematic de treabă, am două cărţi în lucru pentru colecţia de la Bastion şi încă una de pregătit pentru apariţie la Millennium Press înainte ca anul acesta să tragă obloanele. Ritmul e însă altul, mai domol, mai molcom. Şi mi-e bine.

1

Poza de mai sus e făcută în urmă cu o săptămînă, undeva în Bucegi. Nu, acela nu-i cameleon, deşi se pierde în peisaj. E un soi de „cal-meleon”. Cam asta e starea mea prezentă: o stare de alb. Sînt zen, altfel spus.

6 gânduri despre &8222;Zen&8221;

  1. Sunt adevarati??sau de vata??
    :))))))))))))De cand Michiduta mi a soptit la ureche sa mi fac blog ,ma simt ca un boy negru ce alearga cu cutia plina crema si perii sa lustruiasca pantofii[blogurile]acelor domni si domnite [albe desigur]ce au incaltari vechi dar desavarsite.Domnii si domnitele stau relaxati la umbra si isi privesc cu multumire pantofii proaspat lustruiti de mine si de alti boys din blogosfera[breasla lustruitorilor de pantofi]Ca acesti propietari de plantatii de vorbe sa fie mulumiti si incantati,ca ei sa ti faca semnul magik,adica degetul aratator intins spre tine ,nu e destul sa fii ,,restul pe pantoful meu!!

Lasă un răspuns

