Leapşa de început de an

4

Mi-a pasat-o Lorena, care, la rîndul ei, a primit-o de la Gramo. Cum o parte din detaliile începutului de an n-au devenit încă nebuloase (oi fi io bătrîn, da’ încă reuşesc să mă lupt cu tanti Roza), mă grăbesc să răspund. Aşadar, într-o ordine aproximativă:

Prima senzaţie încercată în 2009: una de bine, de tihnă. Eram acolo unde îmi doream să fiu, îi aveam alături pe aproape toţi cei pe care mi-i doream aproape (iar ăilalţi, care nu erau aproape, îmi erau aproape cu gîndul), era zăpadă în jur şi din casă răzbăteau valuri de căldură plăcută de la soba de tuci, pocneau artificiile pe cer şi Ştefana rîdea, încîntată. Cum să nu-mi fie bine?

Prima băutură gustată în 2009: o vodcă cu suc de roşii. Şampania am folosit-o doar la închinat.

Prima mîncare căreia i-am simţit gustul în 2009: păstrăv la tavă, pe la vreo două după miezul nopţii. Tare bun, doamna Mariana e o bucătăreasă desăvîrşită.

Primul telefon dat/primit în 2009: s-a întîmplat la vreo două ceasuri după miezul nopţii, cînd reţeaua s-a mai decongestionat. Am reuşit să dau de vară-mea, care era împreună cu mama, aşa că am vorbit cu amîndouă, ne-am urat reciproc şi ne-am descris atmosfera înconjurătoare. După aia am încercat să-i sun pe Ona şi Mike dar n-am reuşit. Ruşine, Vodafone!

Prima carte din 2009: au fost două, nu-mi mai amintesc pe care-am pus mîna mai întîi. SONI a lui Andrei Ruse şi SHADOW’S EDGE a lui Brent Weeks. Prima carte nouă din acest an a fost un ARC de Peter V. Brett, THE WARDED MAN, care mă aştepta la întoarcerea acasă.

Prima piesă muzicală ascultată în 2009: cred că a fost ceva de pe ultimul album al lui Tracy Chapman, OUR BRIGHT FUTURE. Sau să fi fost ceva de pe best-ul celor de la Asia, THE HEAT OF THE MOMENT? Una din astea două, în orice caz…

Prima emisiune TV vizionată în 2009: news coverage-ul de la BBC în chestiunea Gaza.

Primul film văzut în 2009: BATMAN BEGINS al lui Christopher Nolan. Aproape la fel de tare ca şi THE DARK KNIGHT. Poate mai puţin dark. Anyway, coloana sonoră semnată de Hans Zimmer şi James Newton Howard e aproape la fel de mişto.

Primul contact cu computerul în 2009: pe la 3 dimineaţa, pe 1 ianuarie, cînd am închis playlist-ul sărbătoresc de la Winamp şi apoi m-am răzgîndit, deschizînd altul, cu ultimele două albume Amethystium.

Primul scandal din 2009: urmează.

Prima fotografie care mi s-a făcut în 2009: aia de mai sus; autorul ei e sor-mea, cred.

Prima dezamăgire din 2009: momentul în care am băgat de seamă (acum trei zile) că nu achitasem la timp nişte datorii. Am fost dezamăgit de mine însumi. Şi abia azi am reuşit să remediez întîrzierea. Măcar parţial.

Primul vis din 2009: unele lucruri nu se povestesc, hihi…

După îndelungate deliberări, am decis să-i lepşuiesc pe Mike, Vidal, Comănelu’, CititoriiSF (care-s deja trei la număr, aşa că să facă bine să răspundă cu toţii!) şi Cezar. Of course, dacă vă e poftă de lepşuit, luaţi cu toţii, că e loc pe internet!

8 gânduri despre &8222;Leapşa de început de an&8221;

  1. senzaţie : stupefacţie. Urla maneaua undeva în vecini şi mă întrebam cum îşi pot ura respectivii La Mulţi Ani într-o gălagie infernală.
    băutură: cafea, expresso mare cu lapte.
    mâncare: sarmale din varză proaspată, acrita cu bulion, aşa cum numai mama şi eu ştim să facem. 🙂
    telefon dat: la părinţi pentru a ura
    primit: de la un coleg şi prieten.
    carte: Ilion la care citesc de un timp record, deja-i a doua săptămână, nu pentru că nu ar fi o carte excelentă ci din cauză că am foarte multe pe cap, o grămadă de proiecte de terminat în autocad.
    piesă muzicală: cred ca a fost ceva de Tudor Gheorghe sau populara veche în limba maghiară, daca nu pun la socoteala maneaua vecinilor.
    emisiune tv; ştirile de pe relitatea
    film: cred că Borat sau poate Mexicanul, nu ştiu care a fost înainte şi care după miezul nopţii
    contact cu comp-ul: pe la 1 noaptea, să urez La Mulţi Ani surorilor mele care stau în USA şi cărora nu reuşeam nici cum să le urez telefonic.
    scandal: cred că-i în desfăşurare, sper că deja s-a terminat
    nu prea ştiu că nu sunt priceput la sportul acesta.
    fotografie: încă nu
    dezamăgire: de mine însumi, am impresia că mi-am pierdut îndemânarea de a mă face înţeles
    vis: incă nu am apucat sa dorm suficient cât să apuc să şi visez, pe cele cu ochii deschişi… nu le spun.

    Şi chiar dacă nu am fost întrebat: prima bucurie: invitaţia de a deveni al treilea cititor de sf. 🙂

  2. Pingback: lepşe « Computeatralis

  3. Pingback: primele din 2009 | Fabrica de nimicuri

Lasă un răspuns

