Topuri 2008: Hrana spirituală

graphic1

Toată lumea şi-a cam pus la vedere topurile proprii pentru 2008, aşa că am decis că e timpul pentru enunţarea preferinţelor mele. Am ales doar trei opţiuni pentru fiecare top, dar, la unele categorii, lista e, desigur, mai lungă. Pentru bloguri şi site-uri, de pildă, aş putea cita întregul meu blogroll şi colecţia de linkuri… Prin urmare, iată, grupate cîte trei:

Copertele de carte care mi-au atras atenţia în 2008:

  1. Brent Weeks – Trilogia NIGHT ANGEL de la Orbit Books;
  2. Reeditările în trade-paperback ale scrierilor lui Guy Gavriel Kay de la RoC/Penguin;
  3. Seria THE AFTERBLIGHT CHRONICLES de la Abaddon Books.

Cărţile care mi-au captivat atenţia în 2008:

  1. Trilogia NIGHT ANGEL de Brent Weeks;
  2. Jeff Carlson – PLAGUE YEAR / PLAGUE WAR;
  3. Antologiile NEW WEIRD şi STEAMPUNK editate de Ann şi Jeff VanderMeer.

Filmele care mi-au atras atenţia în 2008:

  1. The Dark Knight al lui Christopher Nolan;
  2. 432 al lui Cristian Mungiu;
  3. No Country for Old Men al fraţilor Coen.

Serialele TV pe care le-am urmărit cel mai atent în 2008:

  1. Battlestar Galactica;
  2. Californication;
  3. Dexter.

Publicaţiile pe care le-am citit cel mai constant în 2008:

  1. Locus Magazine;
  2. Fantasy & Science Fiction;
  3. Observator Cultural.

Website-urile pe care le-am vizitat cel mai constant în 2008:

  1. Locus Online;
  2. SyFy Portal;
  3. The Agony Column.

Blogurile pe care le-am accesat cel mai des în 2008:

  1. Cititor SF;
  2. Pat’s Fantasy Hotlist;
  3. John Scalzi’s Whatever.

Cam astea au fost. Mă rog, astea-mi vin în minte pe moment. Dacă mă gîndesc mai mult, poate vor fi altele. Însă, de data asta, voi merge pe mîna primei impresii.

5 gânduri despre &8222;Topuri 2008: Hrana spirituală&8221;

  1. Pingback: Brent Weeks – Trilogia Night Angel « Blog-ul fanului science fiction

Lasă un răspuns

