Azi

Mai exact, la noapte. Can’t wait!

season04_1152

Mă credeţi dacă vă spun că nu identitatea ultimului cylon necunoscut mă pune pe jar? Ce-aş vrea să ştiu e cum s-au gîndit scenariştii să iasă din impasul în care singuri s-au băgat, în ultimul episod difuzat, al cărui final, după un build-up pe care alţii l-ar fi întins poate pe jumătate de sezon, a fost atît de anticlimactic… Peisajul dezolant al unei presupuse Terre post-apocaliptice promite enorm… dar parcă m-aş fi aşteptat la altceva. Să vedem, să vedem… Ni s-au promis fireworks. Let’s see if they deliver, aşa cum ne-au obişnuit.

12 gânduri despre &8222;Azi&8221;

  1. Din pacate serialul acesta nu a reusit sa ma prinda in masura in care i-a prins pe altii, pentru ca de cate ori reusea sa ma faca sa cred in universul lui (acel „suspension of disbelief”) isi dadea cu firma in cap. Am ramas cu vizionatul la episodul 9 sau 10 din sezonul trei si nu am mai simtit dorinta sa continui. Mi-am luat tot ce a aparut de atunci, dar pur si simplu inca nu mi-a venit sa ma uit. Poate o s-o fac dupa ce se aduna tot restul, asa… un maraton. 🙂

  2. Bun, si pentru nefericitii de noi care nu sintem in tara si nu prindem postul respectiv, nu ati putea sa faceti o recenzie, un rezumat, o parere, ceva? Poate miine?

Lasă un răspuns

