FAQ: To be or not to be… an imprint

sigla

Am fost întrebat în repetate rînduri în ultima vreme dacă Millennium Press mai este sau nu un imprint al Grupului Editorial Tritonic. Răspunsul e simplu: NU.

Timp de aproximativ un an şi jumătate, cărţile noastre au fost pregătite pentru tipar de Millennium Press, moment din care Tritonic prelua controlul integral, în ceea ce priveşte producţia efectivă a cărţilor, difuzarea şi publicitatea. A fost o perioadă fructuoasă şi plină de beneficii pentru ambele părţi. Cărţile purtînd sigla Millennium Press au avut parte de mediatizare şi de o lărgire a ariei de difuzare. Din punct de vedere financiar, n-a fost o perioadă foarte pozitivă, dar am reuşit, din fericire, să ne menţinem o reputaţie relativ bună, ca bun-platnici, printre colaboratorii noştri. Ceea ce nu e puţin lucru.

Ce se va schimba (de fapt, ce s-a schimbat de-o vreme încoace)? În primul rînd, de pe cărţile editate din aprilie 2008 şi pînă în prezent lipseşte inscripţia care apărea pe coperta IV a titlurilor publicate în 2007: „MILLENNIUM PRESS – un imprint al Grupului Editorial Tritonic”. În al doilea rînd – după cum aţi remarcat la Gaudeamus, în noiembrie – vom participa cu stand propriu la tîrgurile de carte. În al treilea rînd, cu excepţia titlurilor coeditate, difuzarea cărţilor noastre (online şi prin librării) va fi coordonată integral de către noi. Sperăm ca legăturile de colaborare pe care le-am stabilit cu diverse societăţi de difuzare a cărţii să nu introducă sincope în disponibilitatea cărţilor noastre în librăriile din întreaga ţară. În sfîrşit, Millennium Press şi-a redobîndit integral controlul asupra laturilor editoriale şi de producţie ale activităţii. Prin urmare, orice plîngeri (dar şi laudele, dacă le-om merita) ne vor fi adresate direct, la adresa cunoscută.

Vom mai coedita anumite lucrări, vom mai organiza împreună diverse chestii, ne vom consulta reciproc, voi continua să le popularizez publicaţiile. Ei vor distribui în continuare titlurile pe care le-am coeditat, pînă la epuizarea stocurilor. Colaborarea începută cu Tritonicul în 2006 continuă şi în prezent (după cum s-a văzut la Gaudeamus, unde standul nostru a fost cu amabilitate găzduit în spaţiul închiriat de Tritonic) şi sperăm să continue şi pe viitor. Dar nu în calitate de imprint, ci în calitate de parteneri egali în drepturi.

Am crescut mari.

Anunțuri

8 gânduri despre &8222;FAQ: To be or not to be… an imprint&8221;

  1. Se poa’ implementa pe site un sistem de cumparare online, eventual si cu favourites? Sistemu’ actual prin care se poa’ achizitiona o carte mi se pare greoi.

  2. Sint poate printre putinii care stiu cum era M.P. in 2005 de exemplu si cum e acuma,asa ca pot sa fac o comparatie.Si diferenta este enorma!De viziune,de anvergura!Iar Tritonic a fost o etapa necesara in drumul spre statutul de editura serioasa,care are ceva de spus in spatiul literar romanesc!Etapa necesara dar nu finala,caci vine o zi cind trebuie sa” traiesti pe propriile picioare” !Ceea ce M.P. a reusit cu succes!De acum incolo am pretentia sa demonstreze o politica de profesionalism editorialistic si in relatia cu clientii si in calitatea literara a portofoliului!Mult succes si sa ramineti cit mai mult acolo sus,unde e aerul mai rarefiat!Si mai lasati pampersul,fratilor,ca eu nu va mai schimb!!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s