Newsletter: un nou blog

Am stat în cumpănă, de-o bucată de vreme încoace, dacă modul în care abordez bloggingul e sau nu cel corect. Şi am ajuns la următoarea concluzie: nu e nimic în neregulă cu ceea ce fac, blogul de faţă mă reflectă îndeajuns de fidel pe mine ca persoană şi ceea ce fac. Dar… ceea ce nu e în regulă, e identificarea acestui blog cu editura Millennium Press. Acesta nu e blogul editurii. Acesta este blogul editorului. De ce e necesară această distincţie?

newsletter2

Ei bine, probabil că sînt destui aceia care consideră irelevante sau chiar agasante detaliile legate de viaţa personală a subsemnatului, de ce-am mai gătit, de ce-am mai citit, de ce isprăvi a mai făcut Ştefana sau ce progrese am mai înregistrat cu renovările la casa de la moşie. Pentru ei am decis să înfiinţez un nou blog, care poate fi vizitat aici. Respectivul blog va conţine toate însemnările şi anunţurile legate de Millennium Press (care, desigur, îşi vor găsi în continuare loc şi aici), fără „balastul” informaţiilor personale. Sper să fi rezolvat, în acest fel, o chestiune care ţine, pînă la urmă, şi de imaginea pe care doreşte să o impună editura. Vizitaţi-ne!

5 gânduri despre &8222;Newsletter: un nou blog&8221;

  1. schimba linkul la noul blog (linkul din insemnarea asta). ai mutat blogul, dar ai uitat sa modifici si linkul

Lasă un răspuns

