Vestea nr.1: Jihad în tipografie!

Mi s-a făcut milă de prietenul Voicu aka voicunike şi am să vă ofer încă de astăzi una dintre veştile bune, deşi tare-aş fi fost tentat să vă mai fierb niţel. Dar azi mă simt mărinimos. Prin urmare…

jihadcover-small

Aflaţi că, în sfîrşit, nu voi mai face doar promisiuni în legătură cu JIHADUL BUTLERIAN.  De-acum, e o veste oficială. Cartea a plecat la tipar şi cel tîrziu pe 10-12 februarie ar trebui să ajungă în librăriile din Bucureşti şi foarte curînd după aceea în cele din ţară. Cum mortu’ de la groapă nu se-ntoarce, la fel nici cartea n-o să se mai întoarcă din tipografie decît după ce va fi fost tipărită. În imaginea de mai sus puteţi viziona coperta volumului, ilustrată cu o adevărată operă de artă semnată Sparth (un click pe copertă vă va oferi o imagine mult mai detaliată). Faţă de volumele anterioare, există cîteva modificări în ceea ce priveşte prezentarea grafică: în primul rînd, avem o modificare de format, am trecut la formatul obişnuit al cărţilor din colecţiile Millennium Press, 12,5 x 19,5 cm (deci va fi la fel ca şi VITEZA ÎNTUNERICULUI, RĂZBOIUL BĂTRÎNILOR sau RÎUL LINIŞTIT), motivaţia fiind preferinţa declarată a cititorilor români pentru acest format, considerat a fi cel mai uşor de citit şi mînuit; în al doilea rînd, deşi e vorba de un trade paperback, am adoptat ideea flaps-urilor, a aşa-numitelor „aripioare”, ceea ce ne permite afişarea a mult mai multe informaţii pe copertă, care, precum se ştie, e cea care vinde cartea în mare măsură; în al treilea rînd, coperta e laminată cu folie lucioasă, iar nu mată, ca la volumele de pînă acum. Sper să vă fie pe plac cartea asta, rămasă atîta vreme în gestaţie. Traducerea semnată de Cristina şi Ştefan Ghidoveanu e impecabilă (că doar nu degeaba au muncit atîta la ea), layout-ul paginilor e mai prietenos, mai aerisit (iar pentru asta va trebui să-i mulţumiţi neobositei mele colege, Ona Frantz). Alte detalii despre carte găsiţi aici. Pentru început, vom avea un prim tiraj de 2000 de exemplare (mai mic cu 1000 decît la volumele anterioare), dar sperăm să-l epuizăm repede şi să intrăm din nou în tipografie, astfel încît să ajungă la toată lumea. Mai precizez că primii care vor primi această carte sînt cei care-au precomandat-o online, prin intermediul website-ului editurii (ceea ce puteţi face şi voi, contactîndu-ne cu ajutorul formularului de comandă de aici).

Pentru cea de-a doua veste, care sper să nu fie deloc mai prejos decît cea de azi, am să vă rog să mai aveţi răbdare pînă mîine-poimîine…

27 de gânduri despre &8222;Vestea nr.1: Jihad în tipografie!&8221;

  1. O veste foarte buna. Sper ca urmatoarea carte din serie sa apara tot anul asta.

    Ce planuri aveti cu restul cartilor lui Scalzi? Ma refer la „The Ghost Brigades”, „The Last Colony” si „Zoe’s Tale”. „Razboiul Batranilor” am cumparat-o deja de la targ.

  2. Vom mai avea cel putin un volum din Dune anul acesta.
    Ghost Brigades va fi in iunie la Bookfest, Last Colony la Gaudeamus, in noiembrie (sau poate un pic mai devreme). In functie de vinzari, vom achizitiona si Zoe’s Tale, probabil pentru 2010.

  3. pe noi momentan ne interesau doar jihadul si brigazile…. daca si mine vestile sunt la fel de bune ,….. super .

  4. Deja am dat bairam{anticipat}!S’am ras si 300 de visik{aperitiv}!De miine dau zvon in tara de Bucuresti!Sa va sapun ca ma bucur,e deja redundant!La mai multe!!!

  5. Pingback: Votati! « Cititor SF

  6. @aspoiu: practic, e un DJ de HC lipit pe post de coperta la un TP, facut insa din carton de 300, trimuit la dimensiunea finala de TP si cu biguire la flaps, nu doar simpla pliere. ati priceput careva ceva? 🙂

  7. Draga Ugly Bad Bear’s, ma bucur ca in sfarsit a vazut lumina tiparului aceasta carte, si doresc sa reconfirm precomanda la ea , deoarece doresc sa o savurez dupa o atat de lunga asteptare. Speram ca cel de-al doilea volum al trilogiei sa nu ne puna rabdarea la incercare la fel de mult ca si primul. Te salut si numai de bine.

  8. Pingback: Science Fiction And Fantasy - Page 21 - Computer Games Forum

  9. Buna, am facut comanda saptamana trecuta pe site pt Jihad si Viteza Intunericului. Nu am primit inca nici un raspuns. Sa mai astept sau imi iau concediu si incep sa cutreier librariile din Buc? (nu ca nu mi-ar place)

  10. @Cornel:Daca tot colinzi librariile din Bucuresti sa vii si pe la Unirea,asa de-o conversatie interesanta despre s.f.!Intrebi de Bebe!

  11. O veste bună care conţine (încă) o promisiune neîmplinită: „cel tîrziu pe 10-12 februarie ar trebui să ajungă în librăriile din Bucureşti”. În altă parte scria că pe 15 februarie, dar acolo e forum, nu te poţi baza pe el.
    Mă uit în colţul ecranului să fiu sigur, dar acolo continuă să scrie 20 martie 2009. Mai bine de o lună dupa termenul promis. Ghiciţi de unde vin acum? De la Diverta (e vreo librărie mai mare în Bucureşti?). M-am dus special pentru Jihadul Butlerian. Nici măcar nu am fost prea surprins să mi se spună că nu au habar de aşa ceva. Cînd o vor primi? Cînd o vrea duhul spaţiului, de unde să ştie?
    Începe să devină o obişnuinţă domnule Ursu. De acum trebuie să adaug de la o lună la un an peste termenele promise, ca să evit dezamăgirile.
    Să nu îmi spuneţi să comand pe site. Am văzut prea multe comentarii, în aceste bloguri, ale celor care au luat ţeapa asta şi nu au mai primit nici măcar un răspuns, necum cărţile dorite.
    Devin din ce în ce mai convins că trebuie să rog prietenii să îmi trimită cărţile în engleză, să nu mai stau la mîna traducătorilor şi editurilor din România. Oare se găsesc pe internet? La urma urmei mă pot sacrifica şi să citesc pe ecran … 😦

  12. draga cititorule dezamagit,
    nu mai lucram cu diverta intrucit au prostul obicei de a percepe un comision mai mare decit sintem noi dispusi sa acceptam si, in plus, maresc preturile cu 5-6 procente fata de ceea ce recomandam noi drept pret de vinzare in librarii. pe deasupra sint si rau platnici.
    difuzorul nostru, agentia stand, are sediul pe strada petru rares nr.15, nu departe de victoriei. gasesti si acolo cartea. dar tot in bucuresti ai sa gasesti cartea, de pilda, la tarabele de la Unirea. la cea din fata piraeus bank are sa te serveasca un domn dragut pe nume bebe care stie despre sf si aparitiile de gen de la noi tot ceea ce se poate sti.
    pina de curind, comenzile primite online erau onorate de fostii nostri asociati de la profile publishing/tritonic. dar de-acum poti comanda cu incredere cartea si de pe site, ne-am pus la punct capitolul acesta pe cont propriu si comenzile se onoreaza in termen de cel mult o saptamina.

  13. @Un cititor dezamagit:Tu cauti de o luna Jihadul,eu il vind zi de zi tot de o luna{cred ca este sindromul Diverta!}.Atita timp cit aceasta carte se va gasi in depozit,se va gasi si la Bebe!
    P.S.1:In domeniu de carte zicala cu „mica si jucausa” se potriveste perfect!
    P.S.2:De ce abia acum?Daca puneai intrebarea asta acum o luna deja aveai cartea citita!Copilu’ care nu plinge…!!!

Lasă un răspuns

