Văzut: o chestiune de optică

Am reuşit sîmbăta trecută să încasez o amendă pentru depăşirea vitezei legale şi două puncte de penalizare, iar azi am ajuns pe la finanţe să-mi achit obligaţia. După, aşa cum am fost informat că trebuie să fac, am parcat în faţa Inspectoratului de Miliţie şi mi-am depus dovada plăţii amenzii. Dar nu despre asta voiam să vă vorbesc. Coborînd treptele clădirii Miliţiei, am văzut imaginea de mai jos.

ochelar

O vitrină a unui cabinet elegant şi, probabil, îndeajuns de vizitat, cîtă vreme e situat într-o zonă cu vad bun, pe una dintre străzile adiacente Centrului Vechi al urbei. Oare chiar nu s-a găsit nimeni pînă acum să îi anunţe pe cei de la cabinetul respectiv că au o aberaţie drept reclamă? Şi nu s-a sesizat nici ăla de le-a făcut-o? Ce naiba, oameni buni, chiar în halul ăsta sîntem de aproape de newspeak? Sau voi fi fiind eu prea exigent? Poate că, pînă la urmă, e o chestiune care ţine de optică…

În altă ordine de idei, pe Millennium Newsblog a fost dat azi publicităţii un anunţ în atenţia librarilor şi difuzorilor de carte. Dacă vă număraţi printre membrii acestor bresle – sau dacă sînteţi doar curioşi – îl puteţi citi aici.

14 gânduri despre &8222;Văzut: o chestiune de optică&8221;

  1. Eu am vazut la un optician, pe piept, un ecuson pe care scria: „Optica Medic.” … o prescurtare de la Optica medicala. El nu era nici pe departe medic. 🙂 Dar cei care intra sa-si faca ochelari, de unde sa stie…

  2. Nu inteleg care este problema. Pentru mine anuntul este cat se poate de clar: un ochelar face 69 de roni, rezulta ca o pereche face exact 138. Iar detaliile stau intr-adevar in optica, adica in felul in care privesti lucrurile. 🙂

  3. Eu ma intrebam daca ai intrat sa le atragi atentia :p Ar fi fost ori un moment comic si ar fi acceptat critica, ori te-ar fi dat afara din magazin in injuraturi :))

Lasă un răspuns

