O carte la zece zile (3): JAMES DEAN, REBELUL de Jack Dann

Au mai trecut zece zile şi, iată, începe o nouă promoţie (cea de-a treia!) la Millennium Press.

mp06-rebel

Volumul pe care vi-l recomandăm de astă dată este una dintre cărţile mele de suflet. JAMES DEAN, REBELUL e o „biografie alternativă” a unei figuri iconice a anilor ’50-’60. Ucronie, roman de moravuri , poveste de dragoste şi frescă socială a Americii, cartea asta este, după părerea mea, o demonstraţie strălucită a versatilităţii şi talentului unuia dintre cei mai importanţi autori care s-au afirmat în science fiction în anii ’70: Jack Dann. Liviu Radu a publicat recent o recenzie a romanului în Nautilus; o puteţi citi aici. O recenzie mai veche a lui Bogdan Hrib, apărută în Evenimentul Zilei, poate fi citită aici. În sfîrşit, puteţi citi chiar în paginile acestui blog un interviu în exclusivitate pe care i l-am luat scriitorului exilat benevol în emisfera sudică (partea I, partea a II-a, partea a III-a).

Pe perioada promoţiei, adică de azi şi pînă pe 21 februarie, romanul poate fi achiziţionat printr-o comandă transmisă de aici la preţul de 24 lei (faţă de 30 lei cît e preţul cu care îl veţi găsi în librării). Iar taxele poştale vor fi achitate de către editură. Vă aştept şi vă promit că n-o să vă pară rău!

9 gânduri despre &8222;O carte la zece zile (3): JAMES DEAN, REBELUL de Jack Dann&8221;

  1. nu pot comanda să-mi aducă Crina şi Oana una mîine ? cu plata ramburs la primire ( ele le lor cînd se întorc ) , chiar vreau … plzzzzzzzzzz

  2. Mulţumesc !
    s-ar putea să „mă fidelizez” aveţi titluri incitante , revin pe comenzi ( sunt fană înrăită Dune … )

  3. @Cella-citeste Viteza Intunericului o sa-ti placa la nebunie!la sfirsit ai sa exclami cu naduf-Of,doamne de ce nu am citit aceasta carte mai devreme!

  4. @ voicunike – merci beaucoups , nici nu ştii ce pont la fix mi-ai dat , acuma eram pe butonul comandă …
    eiiii , am citit şi recenzia din aprilie a şefului şi m-aţi convins !!!

  5. Pingback: mirela neculcea

  6. Pingback: Promotii si altele… « Cititor SF

  7. Pingback: Reclame, reclame! « VERONICISME

  8. Pingback: Salată de linkuri « Ugly Bad Bear’s Blog

Lasă un răspuns

