DUNE: JIHADUL BUTLERIAN există!

Ne-a confirmat-o prietenul Bebe, care nu se lasă şi, ca întotdeauna, va fi cel dintîi cititor al unei noi apariţii de la Millennium Press. Scrie Bebe:

“Salusa Secundus atirna in desertul spatiului”. Asa incepe un vis implinit! E aici, are amprentele mele pe ea, ii simt mirosul inca proaspat de tipografie! De miine va astept sa impartim bucuria! Cartea are in sfirsit dimensiunile cele mai potrivite, e bine legata, coperta cu siguranta va candida la premiile “Cititor SF” la anul si se incadreaza perfect in universul “Dune”! E prima carte care dovedeste ca Millennium Press s-a facut mare si merge pe propriile picioare! La mai multe si la mai bune! Felicitari papa Bear!

Eu încă n-am văzut cartea, dar bucureştenii nerăbdători o vor găsi de mîine dimineaţă lîngă Unirea, la Bebe. Asta, desigur, dacă nu cumva au comandat-o online şi o vor primi în două-trei zile (după cum vor binevoi măria-sa Poşta Română ori serviciile de curierat). Dacă încă n-aţi comandat cartea, calea cea mai sigură pentru a o primi este printr-o comandă direct la editură, aici. Mai multe detalii despre volumul semnat de Brian Herbert şi Kevin J. Anderson găsiţi aici.

38 de gânduri despre &8222;DUNE: JIHADUL BUTLERIAN există!&8221;

  1. Uraaaaa! Ma bucur foarte mult si deabia astept sa o citesc. Sper ca anul acesta sa apara si volumul doi. Felicitari si la cati mai multi cititori.

  2. da…a aparut deja….eu mi-am luat-o de langa sala dalles (bucuresti)….arata foarte bine cartea…bravo millenium

  3. Nu-mi vine sa cred! Dupa ce am asteptat atata timp sa apara cartea asta acum nu am timp (!) sa ajung pana la o taraba din centru ca s-o cumpar! Si pe unde am avut drumuri nu o aveau. Damn!

  4. JIHADUL BUTLERIAN-DE CAND O ASTEPTAM! SUPER!!!! CAND APAR CELELALTE VOL? DIN DUNE SUNT FOARTE MULTE IAR LA NOI APAR CATE 1 VOL LA 1 AN.

    ABATIA DE DAN DOBOS INTERESANTA! CAND APAR CELELALTE 2 VOL?

  5. CUM POT SA AM SI EU TOT CE MAI APARE DIN DUNE DIRECT DE LA DUMNEAVOASTRA?
    SI DIN ABATIA MA INTERESEAZA DOAR INFINITA ABATIE

  6. AM GASIT O GROAZA DE VOL DIN DUNE APARUTE IN AMERICA: PAUL OF DUNE -KEVIN J. ANDERSON/BRIAN HERBERT
    AMAZON:HUNTERS OF DUNE -KEVIN /BRIAN
    AMAZON:SANDWORMS OF DUNE -KEVIN /BRIAN
    DUNE GENESIS -FRANK HERBERT
    MAN OF TWO WORLD -FRANK HERBERT
    NOTEBOOKS DUNE -BRIAN HERBERT
    SONGS OF MUAD`DIB -FRANK /BRIAN HERBERT

  7. am inteles. nu mai fac!

    patrick herbert -dune 7:cartea brundurilor
    ce vol este?
    este dupa canonicat?
    o vreau si eu!!!!

  8. patrick herbert – cartea brundurilor este o inventie marca nemira, un roman de sebastian corn in care au fost modificate citeva nume de personaje astfel incit sa aduca a ceva din seria dune. altfel spus, o facatura.

  9. Imi pare bine ca a aparut,miine ma duc sa o caut.Ca si observatie la ce am citit mai sus despre „Cartea brundurilor”,o am si AM INCERCAT SA O CITESC.Cine o cauta sa zik bogdaproste k n-a gasit-o,intr-adevar e o facatura,nici macar un stil asemanator,imi venea sa-mi tai venele de ciuda.E facatura clara,am mirosit k e ceva in neregula atunci,dar acum am avut confirmarea.In general,cind pun mina pe ceva din seria asta sau de autorii mentionati,nu prea o las din mina pina nu o termin.Din vrajeala aia de prost gust cu grundurile am citit 20 de pagini max.Nemira ar trebui dati in judecata si sa dea bani grei,eventual un abonament la editura asta pentru subsemnatu’ 🙂 Felicitari inca o data si … la munca,nu mai stati,sa o scoateti mai repede de septembrie pe urmatoarea.

  10. @liviu: am vrea noi mai repede, da’ nici traducerea nu se face cu una, cu doua… mai repede de septembrie nu prea cred ca avem sanse sa iesim cu Cruciada. deocamdata vom avea, cit de curind, o reeditare a Preludiului, in acelasi format cu Jihadul.

  11. Gata, cartea e deja citita…astept cu nerabdare „cruciada”…spor la treaba cu traducerea….

  12. Am comandat-o la millenium press (au un site naspa si cu un formular de contact – probabil nu si-au permis un shop), nu m-a sunat nimeni de confirmare, nu a venit nici un mail.
    M-am trezit dupa 2 sapt ca mi-a venit la posta…

    Nu inteleg de hartia e asa de proasta calitate si se vede cum au fost taiate paginile in trepte – coperta e acoperita cu pelicula aia din plastic transparent care a inceput sa se exfolieze de la prima citire…PRAF!

    Cartile de la nemira s-au pastra bine mersi de atata timp, nu inteleg dc nu a cumparat Nemira licenta in continuare…seria originala Dune a fost editata de ei.

  13. in afara editiilor de lux, nu vad logica si bunul-simt de a scoate carti pe hirtie alba, de calitatea intii. oleaca de ecologie nu ne strica.
    in schimb taietura paginilor chiar ca-i suie. 😦

  14. @gabriela cohen: Dune 7 este formata de fapt din 2 parti: hunters of dune si sandworms of dune. interesanta finalitatea gasita pentru toate firele lasate in suspans in primele 6.

    din pacate nu mai sunt la fel de entuziasmat de imaginatia fiului. tatal a fost mult mai ok.

  15. pina la urma va fi octombrie… CRUCIADA e cel mai masiv dintre romanele seriei, iar eu facusem estimarea bazindu-ma pe dimensiunile volumului precedent. am discutat zilele trecute cu traducatorii si sint in grafic pentru predarea traducerii, gata redactata, pe 1 octombrie. din momentul respectiv, cam in 3 saptamini ar trebui sa fie gata…

  16. Buna ziua tuturor!
    Spre rusinea mea nu am mai accesat de multisor pagina asta,dar „nevoia ma impinge de la spate”.
    Cu alte cuvinte,cind e noua aparitie,domnilor? De fiecare data intreb la librarie(de fiecare data cind trec pe acolo,adica o data la 3-4 zile) si primesc mereu acelasi raspuns.
    Editati-le,fratilor,odata,nu va fie frica,ca se vind ca piinea calda.Eu ma cunosc cu doamna de la librarie si imi pune deoparte ce vreau,ca mereu ajung la urma,dupa ce aproape ca se dau toate exemplarele.
    Felicitari pentru ce ati facut si succes in continuare!
    Noi asteptam cu drag sa apara TOATA seria,deci : hai-hai-hai… 🙂

    Si va spun de pe acum tuturor sa ne fie si mai bine la anul,ca se poate!
    P.S. Stiti cum bate la usa Mos Craciun? Boc-Boc-Boc. Offf!

Lasă un răspuns

