Amphoe Mae Poen sau cum am debutat în muzică

În general, mă feresc de lepşe ca dracu’ de tămîie (probabil e o reminiscenţă din copilărie?), dar asta mi-a plăcut prea mult ca să n-o accept. Mi-a pasat-o Lorena, după ce o văzusem pusă în aplicare la Andrei Ruse şi în alte cîteva locuri. Între timp, am aflat că leapşa asta circulă de-o bucată de vreme, că s-a scris de ea pînă şi în The Guardian, aşa încît… cine mi-s eu ca s-o refuz?

Prin urmare, iată care-mi e identitatea secretă de star rock şi care e coperta primului meu LP (insist, LP, deci de-ăla de bachelită sau din ce va fi fost, din ăla de-l cînta pick-up-ul, nu CD!):

graphic1

Yep! Eu mi-s solista trupei finlandeze de gothic blues Amphoe Mae Poen, iar albumul meu de debut s-a intitulat „Hand That Does Not Grasp”. Am obţinut această informaţie urmînd întocmai instrucţiunile lepşuitoare:

  • Go to Wikipedia. Hit “random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
  • Go to “Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
  • Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover. Use Photoshop or similar to put it all together.

Ceea ce am şi făcut. Leapşa merge la Vidal, la Aspoiu, la Mircea şi la Vlad Puescu. Să vă văd, people!

PS: Tot la Lorena am citit azi un excelent webterviu cu Marian Coman. Atît Merişorul, cît şi întrebătoarea Sappho s-au descurcat teribil de bine. Citiţi-l, e funny şi merge în profunzime!

3 gânduri despre &8222;Amphoe Mae Poen sau cum am debutat în muzică&8221;

  1. pai, da, ca nu mai aveam altele de facut zilele astea decit coperte-n photoshop 😀
    mai incolo, conasule.

Lasă un răspuns

