Care?

graphic14

Am o întrebare: care dintre copertele de mai sus vi se pare mai arătoasă? Primul volum al antologiei MILLENNIUM SCIENCE FICTION & FANTASY se pregăteşte să plece la tipar şi încă n-am reuşit să mă hotărăsc care dintre ele ar face mai tare cu ochiul potenţialilor cititori. Prin urmare, am hotărît să vă cer ajutorul. Deci: galben sau verde? Scary sau sexy? Stînga sau dreapta?

Vă mulţumesc anticipat pentru răspunsurile voastre. Aş aprecia foarte mult dacă aţi răspunde la întrebare pînă miercuri, 25 martie. De asemenea, comentariile şi justificările răspunsurilor pe care le-aţi ales ne vor fi de mare folos.

44 de gânduri despre &8222;Care?&8221;

  1. Care? Evident, galben. De ce? Emană mister, e mai profundă, mai întunecată, mai altfel decât „femeia hologramă” (asta sună a nume de eroină pentru benzile desenate). În concluzie, printre cărţile de pe rafturile librăriei, coperta cu galben mi-ar atrage atenţia mai repede decât cea cu verde.

    P.S. Mi-ar fi plăcut mult mai mult ca desenul de pe coperta galbenă să fie realizat în stilul celui de pe coperta verde, însă s-ar fi pierdut efectul înfricoşător. Doamne, ce bine că nu trebuie să iau eu decizia.

  2. Eu am votat pt galbena. Dar daca tematica textelor din volum merge spre erotic SF, atunci …

  3. Din punct de vedere artistic, desenul reprezentand femeia sexy este mai reusit. Nu cred insa ca desenul mai reusit si implicit mai atractiv raspunde cerintelor unei antologii SF. Doar daca nu cumva este vorba despre sexySFantology. Ideala ar fi transpunerea combinatiei coloristice la desenul din stinga, in opinia mea mult mai aproape de ceea ce va propuneti. Mizez, asadar, pe coperta cu galben …daca altfel nu se poate.

  4. Intr-adevar, cea galbena se vede mai bine [o fi si contrastul mai bun ca de…] si as prefera-o dar daca totusi e o carte care trebuie vanduta… stereotipul „sex sells” nu a devenit stereotip degeaba. Deci pentru impresie artisitica galben, pentru vanzari verde.

  5. Verdeeee!!!E mai moderna. Mi-a atras privirea inainte sa imi dau seama ca e o doamna de bine {cu atit mai mult dupa}!Si apoi de ce ar trebui sa fim atit de profunziNu e nici haine,nici ghete,nici junghi!

  6. Ramine hotarit verde!Evoca imagini cu natura dar si cu tenta sexy!ce poate fi mai placut ochiului decit o intre vedere a femeii dorite chiar daca este vaga! La urma urmei suntem oamenii ,ce naiba!

  7. Imaginea din dreapta, dar tot ce-i verde acum să devină galben. Sau chiar portocaliu. Iar nuanţa de albastru de pe braţ să fie roşu sângeriu.
    Apoi să ne spui şi cum o cheamă şi cum putem să o întâlnim. :))

  8. Ei, care? Mai si intrebi. Tzatze, of course. Linie eleganta. Grafic 3D. Lasere si texturi. Ce facem aici? Vindem fluturi pe gura, Tacerea Mieilor, sau pofte si dorintze?

    Tzatzele, of course. Long live the unabashed natural urges…

    :angel: 🙂

  9. am votat cu gagica, dar nu pentru ea ci pentru stil. textul arata mai bine pe galben, e mai mare contrastul, dar fatza aia imi aduce aminte prea mult de dune. gagica e cam in-your-face dar macar e imaginea mai interesanta.

    deci: o combinatie intre cele doua, dar am votat cu verde.

  10. Eu am votat cu cea galbena. Pt ca tanti din cea verde seamana ci aia din Galaxy Song de la Monty Pythons 🙂

  11. Din acelasi motiv ca Jen am votat-o pe cea verde. Vrei sa ai acelasi motiv central ca si pentru dune? Daca da, it’s ok, it’s not TOO dune. 😛 Dar dintre ele as alege-o pe cea verde.

  12. Galben!
    E mai incitanta si mai misterioasa.

    Coperta verde e frumoasa , delicata… dar daca nu e vorba – cum zicea cineva mai sus – despre sexiSF, nu-i vad rostul…

    Cit despre “sex sells” nu stiu daca se aplica si la carti: mai exista si „cititoare”… care s-ar putea sa nu se excite la nuduri de femei 😉 …

  13. Deci, apud voicunike, oamenii au votat cu verde. Ramane sa identificam specia celor care au votat cu galben

  14. Verde. Desi e o alegere grea, daca stam sa argumentam pro si contra pentru fiecare in parte, dar ca ‘feeling’ mi s-a parut mai buna aia verde, mai reusita.

  15. aaa… ce nu stiti voi e ca pe ambele coperte e aceeasi tipa, pozata insa din unghiuri diferite 🙂

  16. Eu as lua-o pe cea din dreapta asa cum e, mai putin (millenium) pe are l-as face cu galben. Daca ai machetele incearca combinatia asta, cred ca ar trebui sa arate f bine.

  17. io as baga-o pe aia cu tzatze, da as lasa sa se ghiceasca si o putza in partea de jos, sa nu se planga cppuser ca s-ar putea sa fie si oameni care nu se incita la gagici. de fapt cred ca la litera i din „millenium” ar trebui pus punctul dedesubt si devine destul de sugestiv.

    N-am sa intzeleg niciodata reprosul asta cu „ar merge coperta daca ar fi vorba de sexiSF”. Sunt convins ca unii dintre autori au si scene erotice prin povestile alea. Pana mea, toata editura Nemira s-a cladit pe copertzi cu tzatze si acu ne-am gasit sa strambam din nas.

    In schimb din coperta cu galben zau ca nu se intzelege nimic, ar merge la o antologie tematica despre zombie sau la o carte de istorie.

  18. măi, eu nu pricep. voi vorbiţi aicea-şa de ţâţe sau de ţaţe? 😀 sau de-amândouă laolaltă?! 😛

    votez şi eu cu verdele unguresc.

  19. Mie imi place aia cu galben – va rog sa nu interpretati ca nu-mi plac tatele in general, dar alea de pe coperta cu sarme 3D nu mi se par prea atragatoare, si asa, decapitate.
    Asa ca o sa fac cumva sa iasa castigatoare coperta aia gapbena si ‘bolnava’.

  20. cea verde e un mesh… incitant. sugereaza viitorul.

    cea cu galben – o fata patata, mincata de rugina? – imi sugereaza dezintegrarea.

    hotarit, cea verde.

  21. sa nu uit: prefer matematica din poza verde (geometrie algebrica, topologie) celei din poza galbena (probabilitati, statistica, fuzzy sets).

    😀

  22. dom’le nu ma-ntelegeti gresit, n-am nimic cu tzatzele, as putea pentru ca sa zic dimpotriva…

  23. mie nu-mi place gagica aia, dom’le, ca nu-i de nici un fel. nu-i nici urita, nici frumoasa. e numa’ proasta, parol. 😀

  24. mie nu-mi place niciuna.
    e o antologie. imaginile nu-mi sugereaza chestia asta. care probabil ar atrage (ideea de colectie de texte care se presupune ca au fost alese dintre cele mai bune). nici nu mai stai sa te uiti ca e o antologie cand vezi imaginile. sugereaza amandoua ceva punctual si…nu atrag.

  25. @darius: de vreme ce am pus sondajul asta online, e limpede ca nu conteaza doar gustul meu (care insa, alaturi de cele ale colegilor mei, e factorul hotaritor). de-aia am intrebat, ca sa vedem ce zice poporul si sa actionam in consecinta.

  26. dc trebuie si trebuie sa aleg intre astea doua as alege-o pe aia cu verde, pentru ca cealalta e infioratoare (plus fada)
    dar n-am votat pentru ca m-am saturat pana peste cap de poze cu tipe dezbracate sau in care se insinueaza cine stie ce
    si prevad deja o gramada de tolomaci care se reped la a doua imagine doar pentru se intrvad niste sani pe acolo

  27. @cppusser-pai daca voua femeile nu va plac sinii(dovada operatiile estetice) noi barbatii ce sa zicem? dar noi eternul rau =barbatii ,va placem asa cum sunteti!
    Deh!feromonii bata-i vina!

Lasă un răspuns

