Bits and pieces (iar)

Vă mulţumesc tuturor celor care aţi răspuns sondajului din însemnarea precedentă şi aţi binevoit să comentaţi şi să ne oferiţi sugestii. Vă asigur că le vom lua în considerare şi că, din punctul nostru de vedere, a fost un experiment reuşit. Au votat în total 139 de persoane (posibilitatea votului multiplu era exclusă, cel puţin teoretic), dintre care 75 au ales coperta cu verde, iar 64 pe cea galbenă. 54% faţă de 46%. Am luat deja o hotărîre, din momentul în care am observat care este direcţia în care merg voturile şi care sînt reproşurile aduse uneia sau alteia dintre coperte. O scurtă trecere în revistă a sugestiilor şi nemulţumirilor şi propunerilor, în cele ce urmează:

  • ilustraţia de pe coperta galbenă aduce cu ilustraţiile copertelor seriei DUNE;
  • ilustraţia feminină de pe coperta cu verde se potriveşte la o antologie sexy SF;
  • titlul arata mai bine, sare mai bine în ochi pe galben; pe de altă parte, verdele e mai modern;
  • imaginea de pe coperta cu galben e mai misterioasă; cea de pe coperta cu verde e mai incitantă.

Cam astea ar fi. Voi sta şi voi judeca, voi combina cele două coperte şi, la timpul potrivit, voi da de ştire. Încă de-acum două zile am început să pun în aplicare sugestiile voastre şi am ajuns la un rezultat care aproape mă mulţumeşte. APROAPE.

Să trec însă la un alt subiect. Night Shade Books oferă pe site posibilitatea descărcării povestirii lui Ted Chiang, „Exhalation”, nominalizată la premiile Hugo. La aceeaşi adresă veţi mai găsi şi alte cîteva goodies.

snow

La Satu Mare a nins. A nins viscolit chiar; mi-am petrecut vreo zece minute azi-dimineaţă, cînd să duc fetele la grădiniţă şi la serviciu, curăţînd parbrizul (că doar mi-am „pensionat” racleta zilele trecute şi habar n-aveam unde am vîrît-o). Nu se mai termină iarna asta? Cred că o să depun o plîngere la Protecţia Consumatorului împotriva ălora de-au inventat calendarul. Ce naiba, sîntem aproape în aprilie, ar trebui să fie primăvară! LATER EDIT: Acum e soare!

anwagthap

Datorită Karinei Melendez, o prietenă dragă de departe, am primit azi un pacheţel trimis din State de Payseur & Schmidt, conţinînd una dintre cărţile pe care doream de tare multă vreme să le citesc: AND NOW WE’RE GOING TO HAVE A PARTY de Nicola Griffith. Dar despre asta am să vă spun mai multe mîine, fiindcă subiectul merită o însemnare separată. Thanks a lot, Karina!

promo

În sfîrşit, o atenţionare pentru toţi cei dornici de a combina chilipirul cu lectura unei cărţi bune: între 25 şi 31 martie, Millennium Press vă oferă din nou două cărţi la preţul uneia. De astă dată, protagoniştii sînt autohtoni. E vorba de ABAŢIA lui Dan Doboş (ediţie revăzută şi adăugită) şi de antologia ATELIERKULT: POVESTIRI FANTASTICE editată de Michael Haulică. Cărţile-s bune, chilipirul e de soi: reducerea e de 40%, ca şi săptămîna trecută, de la 50 lei la doar 30. Pentru mai multe detalii privind comenzile, vizitaţi blogul editurii, aici.

4 gânduri despre &8222;Bits and pieces (iar)&8221;

  1. „Exhalation” se numeste povestirea de Ted Chiang. Tocmai o gasisem si eu free si ma bucuram 🙂

    O intrebare: „Infinita Abatie” are sa iasa candva la Millenium? Pe primele doua le am, pe asta n-am gasit-o nicicum.

  2. Masina ursului direct in troiene(misto poza)! Verde cu galben nu prea iese combinat,mai degraba incinta ochiul a doua coperta! Multzam fain de vestile cu Dan Dobos,dar parca ar mai trebui!?
    Btw si la noi este soare! dar pe partea cititului este nor!(:

Lasă un răspuns

