Trăiască terorismul de bibliotecă!

În ultimele două zile m-am simţit mult prea încărcat de fiere pentru a scrie despre subiect. M-am mai calmat şi, deşi înţeleg şi respect hotărîrea luată de LuciaT, la instigarea Adinei am decis să preiau leapşa lansată de ruki, oferindu-vă posibilitatea să recitiţi cîteva recenzii care mi-au mers la inimă – desigur, nu sînt singurele, în ultimii ani m-am lăsat manipulat cu cea mai mare plăcere de ideile de lectură teroriste – şi cu ocazia asta mai trag oleacă de spuză pe propria turtă şi poate vă fac şi vouă poftă să citiţi una sau mai multe dintre următoarele producţiuni marca Millennium Press sau HNU:

Luaţi cu toţii leapşa, scrieţi de ce vă place terorismul de bibliotecă, arătaţi-i teroristei noastre naţionale că vă e dor de ce scrie şi că o vrem înapoi!

PS: În rest, în privinţa lui ALŞ şi isuciu, precum şi a aplaudacilor lor, rămîne cum am stabilit: le rămîn dator cu un şut în cur de să le gîdile hemoroizii amigdalele; promit ca la următorul tîrg de carte să port pantofi cu vîrf ascuţit, ca să doară mai tare, dacă se va întîmpla să-i întîlnesc.

16 gânduri despre &8222;Trăiască terorismul de bibliotecă!&8221;

  1. Nu stiu. Eu cred ca lor le place oricum, fiindca se simt importanti. Si zau ca nu e cazul. Suturile acestea ar deveni un soi de legitimare in spatiul public. Lasati-i sa se stinga in micimea lor…

  2. Dom’ Ursu, te rog sa-ti iei avant cand o sa faci chestia aia (cu bocanci sau cu varf, nu conteaza)…
    … si pune si de la mine.

  3. Pingback: annoying, Dune « Gingav’s Weblog

  4. Am fost tare trist si sunt si acum ,a fost o lovitura sub centura disparitia din blogosfera a lui Luciat.Nu am scris prea mult in calitate de vizitator pe acest blog dar mi-au placut scinteile si sclipirele legate de o carte sau de alta exprimate in stilul obisnuit al unui cititor ,fara criticile unui critic literar,ci spuse din inima si suflet exact cum ar face un om obisnuit fara laude sau invinuiri.
    Cert este ca am pierdut un om care ne spunea ce si cum despre carti intr-un fel care ne-a mers la suflet,mare pacat ca a renuntat!
    Te rog din suflet si inima Intoarce-te la noi Luciat!Te iubim asa cum esti!

  5. domnule,
    ma tem k aveti de asteptat mult si bine pt k
    1 eu nu frecventez tirgurile de carte
    2 in perioada respectiva sint oricum plecat din tara (cannes, taormina, venezia…) si
    3 cum purtati pantofi cu virf ascutit & acea mustata de frizer, in + cu vocabularul care va exprima, EX-CLUS sa frecventam aceleasi locuri! :))))

  6. @als: avind in vedere ca: 1. va exprimati online in vocabularul adolescentilor manelisti de pe hi5 („k”, „in +” etc) si 2. am fost sincer dezgustat de „jocurile” pe care le practicati in blogosfera, am sa va rog sa considerati ca ati incasat deja sutul meu dat cu sete si din toata inima.
    ps: desi NU port pantofi cu virf ascutit, i-as purta cu placere daca as sti ca am ocazia sa-i utilizez intru gidilarea amigdalelor dvs. cit despre nefrecventarea aceleiasi societati, va asigur ca placerea este de partea mea.

  7. hahaha, tare. ce dur a fost cu tine, tinere als. mi-a palcut! unde e rhetta, ca aici nu s-ar fi plictisit.

  8. @Ana Poker

    Ce nu-nteleg: de ce un editor vorbeste ca un presedinte de club de fotbal? As fi preferat sa fie invers. De ce lucrurile nu se pot rezolva, se pare, altfel decat cu suturi in cur si pumni in gura? Nasol.

  9. @rhetta marx: fiind un tip citit, editorul este capabil sa-si adapteze discursul, in cazul de fata sa se coboare la nivelul interlocutorului sau. pe de alta parte, editorul este si el om, ergo ii este ingaduit sa aiba umori, pe care este liber sa le verse pe blogul personal, daca aceasta este dorinta muschilor sai.

  10. Va referiti la umorile apoase sau cele vitroase, domnul meu? Primele sunt, desigur, mai usor de varsat. Cele vitroase miros insa mai interesant, din cate imi amintesc.
    … iar referirea la muschi reflecta, I’m afraid, adevarul spuselor mele de mai sus.

  11. @rhetta marx: umorile miros precum aceia care le provoaca. cum, de asta data, umorile fura provocate de o atitudine cacacioasa, e firesc ca si umoarea sa nu aiba tocmai miros de roze.
    one more thing: editorul chiar nu intelege de ce ar trebui sa-si justifice antipatia fata de un personaj sau altul si nici chiar modul in care isi manifesta aceasta antipatie, cita vreme o face in propria ograda.
    in alta ordine de idei: cu aceasta ocazie am redescoperit cu delicii blogul babesc, de care uitasem de ceva vreme. thanks for stopping by, in the end something good came out of it, cel putin in ceea ce ma priveste.

Lasă un răspuns

