Şi eu recunosc:

Mda… Nu sînt. Dacă aş fi fost, aş fi scris mesajul de mai sus cu Î, nu cu U. Eu sînt doar cititorul Teroristei. Dar mi-a plăcut ideea identificării cu LuciaT, cu scopul de-a le face în ciudă celor care au determinat-o să părăsească blogosfera. O citeam zilnic sau aproape zilnic. Din cînd în cînd comentam, mai ales la cărţile la care eram în cunoştinţă de cauză. De multe ori, recenziile publicate de ea m-au determinat să cumpăr anumite cărţi. Alteori, mai rar, m-au întors din drum. Între comentatorii ei am descoperit oameni simpatici şi citiţi, am aflat că lumea mai citeşte şi asta m-a îndemnat să merg mai departe, de multe ori. Nu ştiu dacă aş fi procedat la fel ca ea în cazul în care aş fi fost supus unor hărţuiri online. Probabil nu: mie-mi plac scandalurile atunci cînd am dreptate, cei care mă urmăresc ştiu asta. Iar LuciaT are dreptate.
Un lucru e cert: îmi lipsesc notele ei de lectură. Şi mi-aş dori să fiu eu Terorista, ca să pot să o iau de la capăt, de dragul cititorilor care îi regretă absenţa.

11 gânduri despre &8222;Şi eu recunosc:&8221;

  1. Salutari!
    Unde sunt schimbarile promise anul trecut, dupa sondaje? Nu am vazut nici un hardcover de la voi in ultima vreme. Sper sa nu faceti ca Nemira cu Duma Key (publicata intr-o editie imensa si foarte scumpa – e adevarat ca a fost pe locul 1 in NYT Book Review si ca e cea mai buna carte de King din ultimii 15-20 de ani, dar nici chiar sa dam 80 de rONi pe ea). De ce nu editati intr-o editie mai interesanta seriile DUNE. Fonturile alese si formatul mi se par total neinspirate!

    As I said, I have high hopes for a publishing house owned by HNU.

    Toate cele bune!
    Sarbatori Fericite!

  2. @xtfire: multumim pentru incredere 🙂
    ce parere ai de formatul ales pentru JIHADUL BUTLERIAN? a fost formatul cel mai popular in sondajul nostru si am hotarit sa il adoptam pentru toate aparitiile noastre. hardcover… am vrea, but we’re not there yet, din pacate.

  3. Şi eu aş vrea să fiu. Sau să citesc la fel de mult. Dar nu cred că ar trebui să renunţe, indiferent câţi idioţi sunt pe lume.

    Acum, o întrebare, de ce place hardcover la lume? Io personal prefer paperbacks (până la punctul că aştept să apară diţia paperback înainte sa cumpăr o apariţie nouă, de exemplu acum aştept să apară „Paul of Dune” în paperback).

    SM Stirling a ajuns în România?

  4. formatul imi place si mie , dar calitatea hartiei este foarte slaba la Jihad in comparatie cu New Weird sau Riul linistit de ex.unde calitatea hartiei este superioara.

  5. @miles: astea-s conditiile (financiare, mainly). things are improving, dar nu in ritmul in care ne-am dori. criza, deh…
    @tapir: am citit cite ceva din Stirling (trilogia Terminator, seria Draka, trilogia Nantucket si doar Dies the Fire din seria Emberverse – urmeaza si celelalte, la un moment dat) si mi-a placut. nu stiu sa se fi publicat ceva la noi… deocamdata 😉

  6. @tapir: ha, misto! intotdeauna m-am intrebat cum e sa citesti ceva F sau SF ce se petrece intr-o zona pe care o cunosti bine. cred ca e aproape la fel de excitant ca si atunci cind cineva te „scrie”. been there, lived that si e genial 🙂

  7. (ba, apropo de ce-a zis milesteg mai sus, ochii mei prefera sa citeasca de pe hirtie galbuie, nu alba, iar spiritul meu civic si oarecum ecologist prefera asijderea.)

Lasă un răspuns

