De ziua muncii, la muncă!

Ca orice român care se respectă, mi-am petrecut ziua muncii muncind. Fizic, nu oricum! Ieri şi azi am dat la lopată pentru a nivela terenul din curtea casei de la moşie (întrucît ograda era străbătută, în urma astupării şanţului cu conducta care aduce apa în casă, de un val de pămînt total inestetic). Am cărat şi bolovani, am încărcat moloz şi gunoaie în căruţa baciului Aurel, într-un cuvînt, am făcut exerciţii fizice cît n-am făcut toată iarna. În afară de asta, am mai produs nişte aripioare la grătar prima-ntîi, o tocană la ceaun de mi s-au lins pe buze comesenii şi, după lăsarea întunericului, am mai apucat şi să-mi deschid laptopul şi să lucrez un pic şi de-ale mele, în vreme ce focul pocnea în sobă.

09-05-004

Între timp, doamnele au muncit de zor şi ele, au făcut bucătăria proaspăt renovată lună şi bec, după cum se poate vedea în imaginea de mai sus.  Aşa se face că, la mai puţin de-un an după achiziţia coşmeliei, avem două încăperi perfect funcţionale şi avem apă curentă în casă şi în curte. Mobilierul e cam de strînsură, încă n-am ajuns la capitolul respectiv, lipseşte aparatura necesară într-o bucătărie (cu excepţia cuptorului! aţi observat cuptorul restaurat?), dar important e că-i curat şi în curte şi afară, că mi-am găsit şi om care să-mi cosească „savana” şi că, în sfîrşit, am scăpat de meşterii care m-au terorizat de trei săptămîni încoace. De mîine, it’s back to business as usual. Iar de luni, check this space pentru o nouă promoţie Millennium Press!

Lasă un răspuns

