Sondaj fulger

Graphic1

Sondaj fulger (deschis pînă mîine la ora 24:00). Care dintre copertele de mai sus e cea care trebuie să plece la tipar? Dreapta sau stînga? Votaţi mai jos. Mulţumiri anticipate!

LATER EDIT: Sondajul e închis, mai jos aveţi rezultatele finale.

sondaj

25 de gânduri despre &8222;Sondaj fulger&8221;

  1. stanga din punctu meu de vedere, sau al monitorului? ce pana mea reprezinta? niste salahori care repara un acoperish? v-ati apucat de lucru la mosie si le-ai facut o poza?

  2. Astea-s bune pentru volumul I si volumul II! Stanga taie, dreapta primeste! Impact vizual mai puternic datorat contrastului! Rien ne va plus!

  3. O coperta deosebita, in sfarsit!
    Pot fi oameni care incearca sa patrunda printr-un gard gros sau sa il mute, pot fi oameni care poarta cruci, necunoscuti construind ceva solid.

  4. Dreapta oricind!!!M-am saturat de maro,bleumarin,gri,kaki!Hai sa incercam si culori mai deosebite!Doar nu vreti culori care sa odihneasca ochiul!

  5. Mi se pare ca formatul este ” cel vechi ” , ceea ce personal nu mai imi place : era frumos inainte , dar dupa ce am vazut superbele coperte ce vor aparea pentru seria Dune si Afterblight , am devenit brusc sclifosit 🙂

    Tineti`o tot asa , ma gandeam serios sa iau cartile din seria Dune si sa le inramez copertele , sa le pun pe post de tablou prin sufragerie 🙂

    Si ca sa fiu totusi un pic pe subiect : cea din stanga !

  6. @jujuman: yup. jesus, mary and joseph in disguise 🙂
    @morfoze: vezi ca iar te-am pescuit din spam, nu mai pune linkul intreg, ia-ti un nick. si da, si mie tot a mumii imi arata…

  7. @ jujuman

    Poate Lazăr (Lazarus, dacă eşti aşa anglofon), când l-a înviat Isus (Jesus) din mormânt. Văzut triplu.

    @ Horia-Nicola Ursu

    Mersi de pescuit (apropo iar de Isus) !

  8. Da’ ce avea bre coperta aia cu galaxii? Si voi ce aveti cu culoarea albastra? Chiar nu e frumos albastrul senin al cerului?

  9. Banuiesc ca a fost considerata prea generica (era vorba de o galaxie spiralata, M101 cred) si s-a trecut astfel la ceva mai original si mai incitant! Miza ramane pe albastru!

  10. Horia, da cum ramane cu rubrica ta despre munca de editor din Nautilus? Pai tu ce mai faci: cititorii ne spun ce titluri sa traducem, care traduce bine care prost, ce format vor la carte. Acuma aleg si coperta… si noi ce mai facem? Cum ramane cu intuitia de editor, care urca in amonte si modeleaza gusturi, impune standarde, incepe sau sfarseste mode? (e pe jumatate gluma, stii, nu? da’ cealalta jumatate… 😛 )

  11. pe mine ma multumeste ca intuitia lui de editor i-a zis sa renunte la copertele cu stele si galaxii 😀

  12. Eu ma intreb ce face Horia daca rezultatul sondajului nu coincide cu parerea lui. Merge exclusiv pe mana cititorilor (a relativ putinilor cititori care au votat si despre care mi se pare greu de stiut daca alcatuiesc sau nu un esantion reprezentativ)?

  13. Văd că sondajul o dă câştigătoare, cu două treimi, pe aia-n maro !

    În cazul ăsta, publicul chiar îşi merită publicaţiile…

Lasă un răspuns

