In other news: are tata fată mare!

09-06 04309-06 053Ştefana a sfîrşit ieri grădiniţa. Serbare, lăcrimuţe lucind în ochii copiilor, părinţilor şi mai ales ai educatoarelor, flori multe şi baloane şi surprize şi mape cu lucrările de artă ale juniorilor din cei patru ani… Apoi, către seară, „banchet” la clasica oază de jocuri unde şi-au ţinut copiii noştri atîtea „chefuri”, cu ţopăială, dans, mici, bogracs gulyas, tort cu ciocolată şi dat în toate leagănele, trambulinele şi toboganele posibile. Am reuşit să uit de tîrg şi de cărţi şi să nu mă mai gîndesc tot timpul: „Oare ce-o să uit să iau cu mine / pregătesc / fac pentru tîrg”?

Ştefana e tare mîndră de ideea de a fi absolventă, o tot corectează pe bunica de cîte ori aceasta o numeşte „şcolăriţă”: „La toamnă şcolăriţă, acuma sînt absolventă!”. Puterea cuvintelor, percepută prin prisma celor şase ani şi opt luni pe care i-a împlinit acum trei zile. Are tata fată mare…

6 gânduri despre &8222;In other news: are tata fată mare!&8221;

  1. OAUUU!Cautam pentru gradinita ceva imagini si-mi „sare in ochi” aceasta poza atat de familiara. Nu m-am putut abtine sa nu scriu si eu un com. Pe Google search v-am gasit!!!!!!!!

Lasă un răspuns

