Bookfest 2009 (2): Ziua a doua, joi

Ziua de ieri a fost visul oricărui participant la tîrg. Soare, caniculă moderată, vizitatori din plin. În sfîrșit, mi-a fost dat să aud un editor (o colegă de breaslă de la Corint) care să nu se plîngă cu ipocrizie că nu-s vînzări destule, că-i criză, că-i lume puțină… Astea-s aiureli. În aceste două prime zile, fluxul de vizitatori a fost incomparabil mai mare decît la edițiile precedente la care am participat. Cine afirmă altceva, se dă victimă și minte de îngheață apele, din rațiuni care-mi rămîn obscure.

Apropo de Corint, cele două apariții SF de la Leda (Wolfe și Robert J. Sawyer) arată tare bine. Pînă sîmbătă mai aștept de la ei un fantasy despre care-am auzit și citit multe, primul volum al seriei LEGENDS OF THE OTORI de Lian Hearn. Din ce-am văzut în catalog, coperta va fi yummy-yummy.

A propos de coperte frumoase, tare bine arată cele 8 noi volume ale noastre, așa cum stau frumos așezate în stand… Bebe și Nicu au făcut iar minuni, au depășit (iar!) target-ul de vînzări pe care ni l-am propus și sînt la fel de joviali și simpatici ca întotdeauna. Topul vînzărilor din primele două zile la standul Millennium Press arată astfel:

  1. DUNE: JIHADUL BUTLERIAN
  2. CRONICILE APOCALIPSEI: SUPRAVIEȚUITORUL
  3. PREDATOR: TEROARE ÎN JUNGLĂ
  4. MILLENNIUM FANTASY & SCIENCE FICTION
  5. VITEZA ÎNTUNERICULUI

Ieri a fost o zi cu și mai mulți prieteni. A venit Kyo, a trecut și Vlad Puescu prin tîrg și-am apucat să bem o bere, Pricăjenii s-au înmulțit în zonă (Cristina, sora lui Mircea, e frumoasă foc și tare simpatică!), m-am întîlnit cu Radu Aldulescu, dar n-am apucat decît să ne salutăm, am apucat să stau un pic de povești cu Mirela, am întîlnit-o ieri seară pe CapricornK13 și m-a făcut să-mi fie dor de Viena, m-am amuzat copios asistînd la prima întîlnire face to face dintre Kyo și Dreaming Jewel… Dintre notabilitățile politice l-am zărit pe Toader Paleologu, foarte solicitat pe la lansări, Puiu Pașcu lansa la un moment dat ceva la RAO împreună cu Vasile Dâncu, iar cu ministrul Pogea am schimbat cîteva cuvinte la noi în stand, e un interlocutor politicos și zîmbitor (dar n-am reușit să-i vînd nimic).

Poze n-am încă, dar promit că am să vă arăt mai multe, în compensație, mîine, după ce voi descărca recolta acestor zile (mi-am uitat cablul de transfer acasă).

3 gânduri despre &8222;Bookfest 2009 (2): Ziua a doua, joi&8221;

Lasă un răspuns

