Bookfest 2009 (3): Ziua a treia, vineri

Lume mai multă ieri în tîrg, dar fără salturi spectaculoase în ceea ce privește vînzările. Dar a fost foarte bine, de altfel. Am de data asta și un instantaneu din standul nostru, cu Bebe și Nicu în rolul principal.

Bebe și Nicu într-un moment de relaxare

Am petrecut ieri mult mai mult timp cu prietenii: Bogdan Stănescu, Liviu Radu, Lorena Lupu, Silvia Colfescu, Cezar-Paul Bădescu ni s-au alăturat la Birou, cum am denumit noi terasa de lîngă pavilionul expozițional unde se croiesc planuri, se discută situația sistemului editorial, se bîrfește sau pur și simplu poți să te simți bine în compania celor de-o minte cu tine.

Am fost și la o lansare, la colegii de la Tritonic, și-am intrat în posesia unui autograf de la George Arion, pe proaspăt-apărutul volum omnibus DETECTIV FĂRĂ VOIE și pe INDICIILE ANATOMICE ale Oanei Stoica-Mujea. Apoi am stat la o țigară (eu) și o pipă (el) cu George Arion, al cărui fan sînt încă din liceu, și-am aflat cîte ceva despre următorul său proiect, un roman masiv intitulat CRIME SOFISTICATE, programat să apară la toamnă.

Vînzările s-au menținut la nivelul de joi, iar topul vînzărilor arată acum astfel:

  1. DUNE: JIHADUL BUTLERIAN
  2. CRONICILE APOCALIPSEI: SUPRAVIEȚUITORUL
  3. PREDATOR: TEROARE ÎN JUNGLĂ
  4. MILLENNIUM FANTASY & SCIENCE FICTION
  5. VITEZA ÎNTUNERICULUI

Nu uitați, astăzi la ora 12.30, în standul nostru, lansăm noile titluri ale editurii. Vor povesti despre cărți Florin Pîtea, Mircea Pricăjan și Michael Haulică, subsemnatul fiind angajat în chip de amfitrion. Îi așteptăm pentru a oferi autografe pe Marian Coman și Liviu Radu, iar Lorena Lupu ne va încînta cu un fragment din volumul său HYDE PARK, programat să apară în toamnă. Desigur, ne așteptăm la o prezență sporită și datorită pălincii producție proprie, care ne va încălzi gîtlejul însetat după ce toate acestea se vor fi întîmplat. Haideți, o să ne simțim bine!

10 comentarii la „Bookfest 2009 (3): Ziua a treia, vineri

  1. Am trecut si eu azi, sambata, pe la standul vostru. Mi s-a parut aparte, chiar daca era mic, m-a impresionat placut. Si toata atmosfera aia calduroasa o faceau cei doi cumetri – Bebe si Nicu (la ora 11 doar ei doi erau). Am cumparat Abatia si astept cu nerabdare si volumele 2 si 3. In concluzie, imi place foarte mult proiectul tau si iti doresc succes!

  2. @valentin: multumesc pentru complimente si urare si sper ca la gaudeamus sa ne vedem. iar bebe si nicu sint oamenii fara de care proiectul asta n-ar merita sa existe, sa stii 🙂

  3. Va asteptam cu drag la stand! 😀 Cine vine va fi omenit cu o palinca de exceptie! Nu fiti timizi! 🙂

  4. Hello, din pacate sunt in Bistrita si prea departe de BookFest dar.. va urez succes si dupa ce va intoarceti acasa, astept si eu un volum din Jihadul Butlerian…

  5. Am trecut azi pe acolo, de Razboiul batranilor n-am mai avut parte (d-le Urs, tirajul, care a fost tirajul? 🙂 ) – insa am luat Viteza intunericului. N-am avut parte nici de voicunike(lipsea motivat, la ceva lansare) insa Mr. bebe a fost la inaltime. 🙂

  6. Of imi pare asa de rau ca nu am reusit sa ma intilnesc cu toti si sa stam de vorba la stand sau la o bere! Promit ca data viitoare ma revansez! 🙂

Lasă un comentariu