Lecturi de vacanţă (4): Nautilus 19 şi Year’s Best SF 26

A apărut noul Nautilus, cel de-al nouăsprezecelea. Mi-am exersat şi eu condeiul de cititor, dîndu-mi cu părerea despre două cărţi: THE AFTERBLIGHT CHRONICLES: SCHOOL’S OUT de Scott Andrews şi THE STRAIN de Guillermo del Toro şi Chuck Hogan, cartea despre care v-am pomenit acum două zile. De citit, între altele: recenzia lui Liviu Radu la ADRENERGIC!-ul lui Sebastian Corn, interviul lui Mihai Dark Wolf cu David Moody, autorul romanului HATER (pe care Wolf-ul îl şi recenzează entuziast) şi – must read! – editorialul lui Mike Haulică intitulat Eurocon 2010, care ar trebui să ne dea de gîndit. E de văzut şi savurat cu amintiri plăcute în gînd, grupajul de poze Bookfest 2009 realizat tot de Mike. Povestirile n-am apucat să le citesc, dar numele promit: Lucian Merişca, Balin Feri şi Adrian Buzdugan. Tot la capitolul „news”, şi tot din Nautilus, e de semnalat un link către o recenzie la PREDATOR-ul lui Jeff VanderMeer semnată de Alex Sima, infatigabilul comentator de la TownPortal Books. Cam astea-s! Lecturi plăcute!

PS: În ce mă priveşte, după cum puteţi observa în coloana din dreapta, am purces aseară la lectura proaspăt apărutului YEAR’S BEST al lui Dozois, cel de-al 26-lea, proaspăt sosit de la Book Depository. Am parcurs prefaţa editorului şi, ca de obicei, mi-am luat notiţe privind recomandările sale de lectură. De mîine mă apuc de citit poveştile (cele pe care nu le ştiu încă; sînt două de-ale lui Ian McDonald, yummy!). Drept soundtrack mi-am ales azi Views from a Red Train şi Autumn in Hiroshima de Tangerine Dream. Edgar Froese e categoric într-o perioadă componistică bună, similară cu aceea de la jumătatea anilor ’80.

Lasă un răspuns

