Prima zi de şcoală

Ne pregătim pentru ea încă de cînd Ştefana a absolvit grădiniţa. Măcar sufleteşte, dar nu numai. În ultima săptămînă emoţiile au fost în crescendo, şi pentru noi, dar mai ales pentru junioară. Iar azi… s-a întîmplat. A fost tare frumos şi mi-am adus aminte cu drag de prima mea zi de şcoală. Şi-am fost nişte părinţi mîndri nevoie mare, cu o fată frumoasă-frumoasă şi care e absolut entuziasmată de felul în care-a fost întîmpinată la şcoală şi abia aşteaptă ziua de mîine „ca să se întîmple şi ceva concret”. Succes în anii (mulţi) care încep de-acuma, că vei avea nevoie, fata lu’ tata!

09-09 02351234609-09 043

18 gânduri despre &8222;Prima zi de şcoală&8221;

  1. Felicitări!
    Aşteptăm cu drag poze de la serbări, premieri, absolviri şi aşa mai departe.
    🙂

    P.S. Persoanele care pătrund în incinta şcolii purtînd un ghiozdan nu cumva riscă să fie aşezate în bănci şi obligate să înveţe una-alta? 🙂

  2. @florin: vreau sa vad cind s-o naste persoana care sa reuseasca sa o oblige pe fii-mea sa faca oarece fara voia ei 🙂
    @ toti: multumiri pentru urari, promit ca o sa fiu un tatic silitor 🙂

  3. HNU „@florin: vreau sa vad cind s-o naste persoana care sa reuseasca sa o oblige pe fii-mea sa faca oarece fara voia ei”

    Nu mă refeream nici într-un caz la Ştefana cînd întrebam de riscuri în incinta şcolii, ci strict la persoana cu ghiozdan. 🙂

    Oricum, un singur lucru e neplăcut la şcoala asta: cei de acolo nu te învaţă tot ce ai nevoie în prima zi şi au pretenţia să mergi la lecţii şi în ziua următoare…

Lasă un răspuns

