3xKSR: ofertă unică, chilipir curat!

ksr

Dacă vă tentează să vă apucaţi de citit cărţile lui Kim Stanley Robinson şi nu ştiţi de unde să începeţi… nu mai căutaţi! Categoric, din ceea ce a apărut la noi, trilogia marţiană (MARTE ROŞU, MARTE VERDE, MARTE ALBASTRU) e cea mai potrivită alegere. Cărţile (în ediţia din noiembrie 2006) pot fi achiziţionate de la librăria online a Nemirei (volumele doi şi trei din serie par a fi singurele disponibile, la preţuri de aproximativ 40 lei fiecare) sau, dacă vreţi să faceţi o afacere bună, le puteţi lua pe toate trei de la mine, noi nouţe, necitite, contra sumei de 75 lei pentru toate trei (iar eu am să vă fac cinste cu transportul). Oferta e unică, am un singur exemplar din fiecare volum al trilogiei şi abia aştept să mă despart de ele!

LATER EDIT: Am dat setul. Dacă totuşi vă tentează Kim Stanley Robinson, mai am şi un set din prima ediţie de la Nemira, cea în 5 volume (MARTE VERDE şi MARTE ALBASTRU au apărut fiecare în cîte două volume), de care sînt dispus să mă despart la preţul de 60 de lei.

5 gânduri despre &8222;3xKSR: ofertă unică, chilipir curat!&8221;

Lasă un răspuns

