Cărţile toamnei (4): DANSÎND PE MARTE ŞI ALTE POVESTIRI FANTASTICE

În noiembrie 2005, în setul primelor trei cărţi publicate de Millennium Press s-a aflat şi prima antologie a cenaclului virtual AtelierKult. Aceasta conţinea o primă selecţie – realizată de Mike Haulică – din textele publicate şi comentate pe Atelier pe parcursul primilor doi ani de activitate. Au trecut, iată, patru ani. Mai consistentă decît precedenta, noua antologie include povestiri din toţi cei 6 ani scurşi de la iniţierea Atelierului de către Bogdan Bucheru şi Cătălin Sandu.

Autorii selectaţi de Mike Haulică pentru această a doua ieşire în lume a grupului select alcătuit din aspiranţi la gloria literară, dar şi din scriitori cu o operă solidă în spate, sînt: Mircea Coman, Cătălin Sandu, Liviu Braicu, Roxana Brînceanu, Robert Coller, Ioana Vişan, Aron Biro, Liviu Radu, Mircea Pricăjan, Marian Coman, Cătălin Maxim, Bogdan-Tudor Bucheru, Ana Veronica Mircea, Andrei Gaceff, Ben Ami, Dumitru Cl. Stătescu, Ştefana Czeller, Florin Pîtea şi Mioara Musteaţă. Titlul antologiei e dat de o povestire a lui Cătălin Maxim, iar ilustraţia de pe copertă îi aparţine tînărului şi talentatului Alex Popescu (care i-a acordat recent un interviu lui Mihai Adascăliţei pentru Nautilus).

ak12

Volumul a intrat azi în pre-producţie şi va pleca la tipografie la începutul săptămînii viitoare. Preţul de vînzare a volumului  în librării va fi de 25 lei, dar o pre-comandă pe adresa editurii vi-l poate aduce acasă, imediat după ieşirea de sub tipar, cu o reducere de 10%. Iar dacă aţi ratat ocazia de a vă procura primul volum, puteţi să-l comandaţi sau, şi mai avantajos, să profitaţi de oferta promoţională a editurii, în care este inclus şi acesta.

28 thoughts on “Cărţile toamnei (4): DANSÎND PE MARTE ŞI ALTE POVESTIRI FANTASTICE

  1. Aspoiu 21 octombrie 2009 / 6:49 pm

    Misto coperta.

  2. Horia-Nicola Ursu 21 octombrie 2009 / 6:55 pm

    yup. facem progrese în continuare la capitolul ăsta. şi să vezi ce mai urmează!

  3. Aspoiu 21 octombrie 2009 / 7:38 pm

    Si mai misto e ca este „made in RO”.
    Pacat ca nu se vede toata ilustratia.

  4. Florin Pîtea 21 octombrie 2009 / 7:53 pm

    Felicitări şi la mai mare!

  5. voicunike 21 octombrie 2009 / 8:08 pm

    O vreau si o vreau primul ca e prea misto!
    Jos palaria! Se vede ca MillenniumPress creste vazind cu ochii!

  6. Aspoiu 21 octombrie 2009 / 8:39 pm

    „Se vede … vazind cu ochii!”
    TARE! :D

  7. nea_caisa 22 octombrie 2009 / 12:16 am

    Coperta este absolut GENIALA !

    Ma bucura atentia pe care Millennium Press o acorda prezentarii , tineti-o tot asa.

  8. biro 22 octombrie 2009 / 8:49 am

    super

  9. Vlad Puescu 22 octombrie 2009 / 9:19 am

    Pot sa fiu carcotas (moderat) cu coperta? Ilustratia e misto, dar parca e prea intunecata (sau distorsioneaza monitorul meu de kkt, ca nu e calibrat), iar fontul mi se pare so 90’s. La fonturi esti foarte consevator.

  10. Horia-Nicola Ursu 22 octombrie 2009 / 9:31 am

    @vlad: in privinta fonturilor cred ca ai dreptate. la intunecare, nu; am dat o printare si iese foarte ok.

  11. Stefana 22 octombrie 2009 / 10:06 am

    Chiar e faina coperta. :-)

  12. adinab 22 octombrie 2009 / 11:16 am

    Yummy. Am facut acum o precomanda, ursule; am comandat si cartea ‘ceea cu capitza; sa mi le trimiti impreuna pls, sa nu ma duc de doua ori sa ma cert cu nenii de la posta.

  13. Vlad Puescu 22 octombrie 2009 / 11:25 am

    @Horia: printarea nu e deloc relevanta, trebuie o ozalida, dar aia costa cat juma’ de tiraj. Singura cale e sa fie calibrat monitorul conform cu tipografia cu care lucrezi (asta daca e una singura). Cel mai probabil e monitorul meu prost setat.

  14. Horia-Nicola Ursu 22 octombrie 2009 / 12:48 pm

    @vlad: sint sincronizat cu cei de la tipografie (m-am invatat minte, dupa ce mi-au inrosit unii coperta la Jihadul butlerian, prima editie), cei la care va merge cartea asta nu mi-au facut broazbe pina acum, asa ca probabil e monitorul tau mai dark de felul lui :)

  15. michael 22 octombrie 2009 / 5:37 pm

    da, faina coperta… mester „pozaciul”… Alex Popescu este autorul copertelor celor trei volume de China Mieville aparute la Tritonic (Statia Pierzaniei, Cicatricea si Consiliul de fier)

  16. Horia-Nicola Ursu 22 octombrie 2009 / 5:41 pm

    …si viitorul autor al mai multor coperte custom made pentru MP :)

  17. michael 22 octombrie 2009 / 6:43 pm

    palitura de imajine…

  18. voicunike 22 octombrie 2009 / 7:21 pm

    Bre nenea Ursule nu ma auzi?! Vrei sa ma bagi in boale? :D Adinab deja mi-a luat-o inainte cu comanda! :D Fac greva sf! :D :D

  19. Horia-Nicola Ursu 22 octombrie 2009 / 7:40 pm

    @voicunike: chill out, spre tine pleaca primul exemplar!
    @mike: :D

  20. capricornk13 23 octombrie 2009 / 1:36 pm

    nea ursuletzu’, tocmai am postat despre cealalta antologie, millenium pe care mi-am luat-o la targ – mi-a placut si mai vreau! la asta e tare faina coperta, intr-adevar, tinem pumnii sa iasa bine; cum prima atelier kult mi-a placut, as vrea-o si pe asta, dar as mai vrea cateva chestii de la voi, sa ma duc pe site sa comand acolo?

  21. Horia-Nicola Ursu 23 octombrie 2009 / 2:43 pm

    @caprikorn: da, sau pe mailul perso. si multzuuuuu! sa arunci un ochi si la promotzii!
    later edit: faina recenziaaaa! sarumina, multzumesc. apropo de dann, poate-ti faci timp si citesti si cartea despre James Dean, e tot o istorie alternativa…

  22. Sagy, 26 octombrie 2009 / 8:56 pm

    am vazut lista autorilor… 2 chiar imi plac (2 povestiri), si trei merge-treaca… restul sunt acceptabile :)

  23. Stefana 8 noiembrie 2009 / 1:59 pm

    Volumul este acum in librarii? Ca daca da. sa dea colegii de la „Evenimentul” o stire pe pagina de carte@film.

  24. Horia-Nicola Ursu 8 noiembrie 2009 / 4:41 pm

    inca nu, abia marti va iesi din tipografie. oricum, multumiri :)

Lasă un răspuns

