Care?

Graphic1

Care dintre copertele de mai sus vi se pare mai „ochioasă”? Stînga (ediţia întîi) sau dreapta (ediţia a doua, care pleacă azi la tipar)? Aveţi în coloana din dreapta un sondaj (mda, ştiu, am început să cam abuzez de sondaje în ultima vreme…), iar eventualele păreri detaliate mi le puteţi transmite prin comentarii la această însemnare.

Să vă explic de ce am schimbat coperta. Fiindcă, aşa cum am intenţionat de la început, cartea lui Liviu Radu e doar prima dintr-o serie de antologii de tip „best of”, dedicate numelor majore din literatura F&SF de la noi. Prin urmare, se cuvenea să oferim seriei un aspect unitar, iar designul simplu şi cvasi-auster al primei ediţii nu permitea acest lucru, senzaţia de serie n-ar fi fost îndeajuns de pregnantă. În plus, prima ediţie a apărut în formatul 14×20,5, la care am decis să renunţăm pentru a o rupe definitiv cu „moştenirea” Tritonic.

Aş mai avea o întrebare, şi-am să vă rog să-mi răspundeţi tot la comentarii: care dintre autorii români credeţi că ar trebui să fie inclus cu un volum antologic în această serie?

13 gânduri despre &8222;Care?&8221;

  1. Pingback: Cărţile toamnei (6): POVESTIRI FANTASTICE de Liviu Radu, reeditare « Ugly Bad Bear’s Blog

  2. prima editie din 2 motive:
    1. o am si eu
    2. numele autorului si titlu cartii se vad mai clar

    PS. ce faci bre schimbi design-ul de la editie la editie?
    Si daca pastrezi fundalul negru si fontul poa’ sa dea impresia de serie

  3. @cali: nu doar designul ci si formatul. se practica. pe cea dintii o poti considera editia hardcover. asta va fi mass market-ul 🙂 iar intre timp am mai tweakuit si designul si imaginea… asa ca versiunea finala va fi ceva si mai atragator 🙂 ceea ce ma interesa era opinia generala fata de designul cel nou.

  4. @aspoiu: nu, va fi cea din dreapta… cu oarecare modificari 🙂 nu era vorba de o alegere care sa determine coperta. pur si simplu voiam sa stiu daca am luat decizia corecta. care-i luata de-acum citeva zile.

  5. Cred ca ar trebui sa faci cite un best off la urmatorii autori romani:
    Sebastian Corn
    Cotizo Draia
    Marcel Luca
    Alexandru Ungureanu
    Costi Gurgu
    Ana Veronica Mircea
    Danut Ivanescu
    Don Simon
    Radu Honga
    Si mai sunt dar acestia mi-au venit mai repede in minte,bineinteles ordinea este aleatorie! Am sa revin!

  6. Voicunike, multumesc pentru includerea in nominalizarile ce le propui! Este surprinzator pentru mine sa aflu ca existenta mea literara nu este un secret in partea orientala a Muntilor Carpati. S-ar putea sa fii acuzat de investigatii arheologice neautorizate…

Lasă un răspuns

