Duda, duda…

Am încercat să remediez dudele comise cu website-ul. Pagina de start și cea de comenzi merg, se pare, pe toate browserele. Le mulțumesc lui Kyo și Ioanei pentru ajutor și îmi cer scuze utilizatorilor de IE sau Opera. Obișnuit cu Firefox de vreo șase ani, mi-a ieșit din minte să verific cum merge cu Opera, iar IE nu mai am de vreo trei ani instalat pe computerele din dotare… Am fost egoist, sorry. La mine se vedea bine, hihi. Să-mi spuneți dacă-i ok acum. De problema rezoluției am să mă ocup joi. Acum sînt în exil stomatologic la Cluj și lucrez pe-un laptop de pe care-mi lipsesc uneltele mele familiare și, decît să comit iar vreo dudă, mai bine iau o pauză la capitolul ăsta.

7 gânduri despre &8222;Duda, duda…&8221;

Lasă un răspuns

