Lecturile de sîmbătă

Sondajul privind revista s-a încheiat şi puteţi vedea rezultatele ceva mai jos, în coloana din dreapta. Concluziile mi-au inspirat o nouă serie de articole care va apărea în Nautilus, începînd cu numărul 22, ce stă să scoată capul în lume (am să vă dau de ştire în momentul cînd articolul şi revista vor fi online).

Pînă atunci, vă îndemn să citiţi o însemnare scrisă de Vlad Puescu pe blogul Nemirei, aici, şi comentariile extrem de interesante ale unor cititori împătimiţi. Mi-am spus şi eu părerea, în calitate de cititor şi editor deopotrivă.

În rest, de jur împrejuru-mi sînt doar cărţi. Îmi văd şi ne vedem de treabă, pe mai departe: luni mai pleacă două titluri la tipar. Ieri a fost apoteoza mea bibliofilă: nu mai puţin de douăsprezece titluri mi-au intrat în rafturile bibliotecii, simultan. Iar deseară mi-am programat o seară fără conexiune online, doar cu ACACIA lui Durham în mînă şi-un ceai bun, de mentă cu ciocolată. Îmi place cum scrie Durham. Are simţul epic similar cu al lui George R. R. Martin, dublat de o fluenţă şi o aparentă uşurinţă în a scrie care mi-au amintit de felul în care-mi curgea prin minte şi printre degete TIGANA lui Guy Gavriel Kay, cea pe care misterioasa Helen nu se poate stăpîni să nu o traducă…

Şi în încheiere, ca să vi se facă greaţă de realitatea noastră sordidă şi să fugiţi să vă ascundeţi cu o carte la îndemînă, am să vă povestesc cum în tot satul unde mi-e moşia am văzut azi doar afişe electorale de-ale prostănacului de Geoană şi mi-am adus aminte ce mi-a inspirat întotdeauna PSD-ul: acesta-i un partid care miroase a ciorapi murdari… Bleah! Mai bine punem mîna şi citim.

Lasă un răspuns

