Cărţile toamnei (10): HYDE PARK

image023

Lansarea noului volum al Lorenei Lupu, poemul fantasy HYDE PARK, ilustrat cu extraordinarele fotografii ale lui Dinu Lazăr, va fi lansat sîmbătă, 28 noiembrie, la ora 21.00, în Club Pride (Str. Şelimbăr nr.1, zona Universitate-Colţea), evenimentul fiind urmat de un Hyde Park party pe cinste. Vă aşteptăm cu drag!

map_location

10 gânduri despre &8222;Cărţile toamnei (10): HYDE PARK&8221;

  1. chiar asa… intre a face bani si a face clabuci … e de preferat o serie a Coaielor.

    Amenintarea coaielor, Atacul coaielor, Razbunarea coiului stang, Coaiele contraataca (pe care se ofera Lorena sa o scrie) si ultimul volum Intoarcerea coaielor …

  2. precum spuneam 😀 de ce o publici bă pe proasta asta? uite anonimu’ cu iluzii auto-satanice scrisese el o carte mai bună – de vreme ce „hyde park” intră la categoria clăbuci pe necitite 😆 – şi nu încape de mine.

    mefisto, se presupune că diavolul ar trebui să fie isteţ, cât de cât, nu doar miştocar de-am boulea. m-am oferit eu să scriu Coaiele contraatacă?? vezi tu pe undeva chestia asta? ia mai freacă-te la ochi o dată, poate îţi îndepărtezi urdorile.

    există atâţia specializaţi în coaie contra-atacante. eu mă mulţumesc cu originalitatea.

  3. Chiar eram ingrijorat. Trecusera atatea ore si nici o reactie.

    Cele mai negre ganduri ma traversara de la stanga la dreapta.

    Sa fie gripa porcina ? sa fie perioada aia nasoala ?

    Dar nu … Lorena Lupu intra in ring si loveste cu stanga si cu dreapta precum Cassius Clay cand l-a bubuit pe Foreman.

    De ce te superi soro ? Cine te puse sa ataci fanii sefeului precum un golan de scoala generala ?

    Adica cei care asteapta continuarile la Dune si cartile lui Scalzi trebuie sa taca dreacu din gura sa nu-i pocnesti tu, de dupa monitor ?

    Iar in ce priveste iluziile, ce sa spun ? … „La Nouvelle Sapho” ?

  4. eu i-am atacat? sau a existat un precedent, la care am făcut o referire glumeaţă? şi se pare că ironia era mai mult decât întemeiată, judecând după însăşi reacţia ta.

    iar vizavi de iluzii, unii dintre noi le susţinem cu fapte. alţii se rezumă la sarcasme de doi bani.

    în rest… horică, stai liniştit, chiar nu am chef de scandal. i started a joke, which started (not the whole world, but the silliest part of it) crying.

Lasă un răspuns

